Zomaar een vraagje….

Home Forums Stammtisch Zomaar een vraagje….

This topic contains 3 replies, has 1 voice, and was last updated by  admin 22 years, 8 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Heeft er iemand in de laatste groeve misschien een stuk calciet gevonden of nog een mooi helder stuk dubbelbrekend calciet op zijn kamer liggen?

Gek hè, hoe stenen een eigen leven kunnen leiden?

admin
    Keymaster

Waarschijnlijk ligt die naast mijn horloge. Of er is een kleptomanische nul geweest die zowel onderdelen van bestuurslinten als horloges heeft weten te verdonkeremanen.

> Heeft er iemand in de laatste groeve misschien een stuk calciet gevonden of nog een mooi helder stuk dubbelbrekend calciet op zijn kamer liggen?

> Gek hè, hoe stenen een eigen leven kunnen leiden?

admin
    Keymaster

Zag dat stuk calciet er groot, zwaar en vierkant uit, met allemaal gewassen grind erin? Dan ben ik bang, dat er vast iemand is die hem gevonden heeft…

> Waarschijnlijk ligt die naast mijn horloge. Of er is een kleptomanische nul geweest die zowel onderdelen van bestuurslinten als horloges heeft weten te verdonkeremanen.

> > Heeft er iemand in de laatste groeve misschien een stuk calciet gevonden of nog een mooi helder stuk dubbelbrekend calciet op zijn kamer liggen?

> > Gek hè, hoe stenen een eigen leven kunnen leiden?

admin
    Keymaster

Best mogelijk maar, waarschijnlijker is het dat het een duistere evolutionaire reis heeft gemaakt totin een biefstukrestaurant (Vleeskeurmerk: even tsjekkun…) met slappe USR-aardappelen of nog verder afgezet is in een doucheputje van een uitnodigende Oom en Tante…

> Zag dat stuk calciet er groot, zwaar en vierkant uit, met allemaal gewassen grind erin? Dan ben ik bang, dat er vast iemand is die hem gevonden heeft…

> > Waarschijnlijk ligt die naast mijn horloge. Of er is een kleptomanische nul geweest die zowel onderdelen van bestuurslinten als horloges heeft weten te verdonkeremanen.

> > > Heeft er iemand in de laatste groeve misschien een stuk calciet gevonden of nog een mooi helder stuk dubbelbrekend calciet op zijn kamer liggen?

> > > Gek hè, hoe stenen een eigen leven kunnen leiden?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.