Yo A-P ben jij duur?

Home Forums Stammtisch Yo A-P ben jij duur?

This topic contains 6 replies, has 4 voices, and was last updated by  Aart-Peter vd Berg v S 16 years, 1 month ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Yo A-P.

Ik heb een foto van uit het fotoboek gesnaaid van de selendi-ignimbrieten. Die is van jou, ik heb hem nodig voor een paper. Ken ik die gebruiken?

Ik heb mijn dure werkdag zitten verhoeren door een half uur door foto’s van dronken geologen te graven op zoek naar een fatsoenlijke foto van stenen…heb wel weer gelachen :)

Ik ben heel goedkoop, zoals je weet. Bovendien heeft onze kersverse dr dezelfde foto onlangs nog voor niets mogen gebruiken. Ik ben kennelijk niet alleen goedkoop, maar ook populair…

Heb het origineel ff online gezet: http://apvdbvs.zenfolio.com/p828578397
    Het magische woord is douwe. Je kan kan in het context menu van de foto kiezen voor ‘download original’.

McBrown
    Participant

WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Die plek ken ik!!! Dat is waar de “selendi-ignimbrieten” nogal eens verward worden met “Villeroy & Boch”…..

Wat een bloemrijke taal! Dat ben ik niet gewend van jou. :D

Matthijs de Rooij
    Participant

In geval van Hince wellicht eerder “Festool & Bosch”

Lieve A-P,

Selendi ligt in Turkije en de ignimbrieten aldaar zijn vroeg Mioceen. Deze foto is van Pleistoceen stof in Duitsland met dronken mafkezen ervoor. Da’s iets heel anders.

Kusje.

Heb ik daar een foto van gemaakt, dan?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.