witte blouse + witte schommel + wit netje + witte schoenen + witte pink

Home Forums Stammtisch witte blouse + witte schommel + wit netje + witte schoenen + witte pink

This topic contains 6 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 22 years, 7 months ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Wie kan mij uitleggen waar mijn witte blouse is? Is Smeerlap daar met zijn dikke witte reet in gaan schommelen? Dat weet ik (nog), maar ik heb naderhand de schommel gedemonteerd en mijn blouse weer aangetrokken?

Mijn pink doet zeer en krijgt weinig bloed, waardoor ie een beetje wit uitslaat! Maar we hebben niet gebrast, dat verklaart ook de kapotte blouse, maar niet waarom er een wit netje in mijn broekzak had!

Gelukkig heb ik mijn bezutte bergschoenen met pis en bier weer schoongekregen!

admin
    Keymaster

> misschien heb jij je pink wel ergens ingestoken waar ie helemaal niet thuishoort… en is ie daar erg van geschrokken
    > Wie kan mij uitleggen waar mijn witte blouse is? Is Smeerlap daar met zijn dikke witte reet in gaan schommelen? Dat weet ik (nog), maar ik heb naderhand de schommel gedemonteerd en mijn blouse weer aangetrokken?

> Mijn pink doet zeer en krijgt weinig bloed, waardoor ie een beetje wit uitslaat! Maar we hebben niet gebrast, dat verklaart ook de kapotte blouse, maar niet waarom er een wit netje in mijn broekzak had!

> Gelukkig heb ik mijn bezutte bergschoenen met pis en bier weer schoongekregen!

admin
    Keymaster

Ah, dat verklaart ook waarom er geen bloed meer stroomt! Was je dan ongesteld en heeft je tampon al het bloed uit mijn vinger gezogen? Of had Smeerpoets toch een bloedzuiger tussen zijn witte billen?

admin
    Keymaster

Ik denk dat ik maar even blijf staan!

Douwe
    Participant

Ik denk dat er weer IP-controle moet plaatsvinden: S.Meerpoep is een surrogaat van de echte S.Meerlap. Ik weet van schommelen nog wel iets, maar daar houdt mijn kennis bij op. Verder vind ik jullie allemaal maar vies.

> Ik denk dat ik maar even blijf staan!

admin
    Keymaster

Wat voor vuiligheid heb ik jammerlijk moeten missen?

> > misschien heb jij je pink wel ergens ingestoken waar ie helemaal niet thuishoort… en is ie daar erg van geschrokken
    > > Wie kan mij uitleggen waar mijn witte blouse is? Is Smeerlap daar met zijn dikke witte reet in gaan schommelen? Dat weet ik (nog), maar ik heb naderhand de schommel gedemonteerd en mijn blouse weer aangetrokken?

> > Mijn pink doet zeer en krijgt weinig bloed, waardoor ie een beetje wit uitslaat! Maar we hebben niet gebrast, dat verklaart ook de kapotte blouse, maar niet waarom er een wit netje in mijn broekzak had!

> > Gelukkig heb ik mijn bezutte bergschoenen met pis en bier weer schoongekregen!

admin
    Keymaster

Hoezeo zijn wij vies? Je hoeft toch geen poep in je haar te smeren?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.