Wiskunde I te moeilijk? Geowetenschappen?

Home Forums Stammtisch Wiskunde I te moeilijk? Geowetenschappen?

This topic contains 12 replies, has 8 voices, and was last updated by  bvo 16 years, 1 month ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Pim van Geffen
    Participant

Douwe
    Participant

Ja waar is die tijd dat we als sjaars een matrixdeconvolutie of Fouriertransform uit ons hoofd deden? En dan snapten we nog steeds niet hoe Elektriciteitsleer A en B moesten halen…

Mr. T
    Participant

Gelukkig denkt ene tablemate bij dit onderwerp meteen aan goede excursiemuziek:

Waarom zou je leren. We hebben dit nog: http://www.youtube.com/watch?v=2Sfy-wj26RA

McBrown
    Participant

Ik heb nooit veel problemen met die haakjes gehad )vind ikzelf(.

bvo
    Participant

Bvo heeft nog een advanced course ‘Finite Difference Modeling’ gevolgd bij Ruud toen ie nog in Delft zat, dat was pas lastig.

CdG
    Keymaster

Helemaal als je het zonder rekenmasjien moet doen

McBrown
    Participant

ik wist niet dat Ruud ook in Delft zat?

bvo
    Participant

We hebben het toch over Ruud uit de groep van Majid? Die is namelijk ook ex-Delft. Trouwens die hele groep is ex-Delft. Beter exit-Delft.

Afgezien van het feit dat de sjaars geen wiskunde kan, kan ie ook geen fysica, chemie, biologie of steentjes herkennen. Ze kunnen wel ontzettend goed in groepsverband op internet zoeken. Dat dan weer wel.

Ach die goeie ouwe tijd, dat Bvo en S.Meerlap ontzettend goed wortel konden trekken en in de Pyreneeen een hele zone gips als kalk op de kaart hadden gezet, toen waren geologen nog echte kerels.

bvo
    Participant

Ahum, gips is wit en kalk is wit, dat is dus makkelijk ‘inkleuren’ op de kaart.

an3s
    Participant

Ha bvo, gesproken als een echte geofysicus. Ik ken nog een paar andere kleuren van kalk, dus daar krijg je veel mooiere kaarten van!

McBrown
    Participant

oh, DIE ruud.

Ik dacht Big-Brother-effe-knuffelen-Ruud

bvo
    Participant

Mooie kleuren kun je verwijderen met Antikal…

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.