Home › Forums › Stammtisch › wintersport
This topic contains 7 replies, has 3 voices, and was last updated by admin 21 years, 3 months ago.
- 
		AuthorPosts
- 

January 14, 2003 at 20:59 #13822Zo, ik ben al weer 2 dagen terug uit de hoge bergen (en het groene gras…lalala) en voel meer skikriebels. Dus, wie gaat er volgend jaar mee op Miölnir-gave-(oud-)-leden-wintersport? Om te vieren dat ik al 5 lustra (en ook alle diessen)op rij zonder Hals- und Beinbrucke (beenbroek?) als een idioot van de piste glij, wil ik dat wel regelen (met nog een nog te vragen gaaf Miölnir-(oud-)-lid). January 15, 2003 at 10:28 #16824Buine vogel? een kruising tussen Pieter en Bouko? nou liever niet > 
 > Zo, ik ben al weer 2 dagen terug uit de hoge bergen (en het groene gras…lalala) en voel meer skikriebels. Dus, wie gaat er volgend jaar mee op Miölnir-gave-(oud-)-leden-wintersport?> Om te vieren dat ik al 5 lustra (en ook alle diessen)op rij zonder Hals- und Beinbrucke (beenbroek?) als een idioot van de piste glij, wil ik dat wel regelen (met nog een nog te vragen gaaf Miölnir-(oud-)-lid). January 15, 2003 at 12:19 #16825Zijn er dan ueberhaupt dan nog andere Miolnir-leden die kunnen skieen dan? Een inventaristatie: 
 BV
 S.Meerlap (ook snowboarden!)
 en de rest in het lesklasje tussen de Franse kleuters.January 15, 2003 at 13:05 #16826ik kan wel nog voor de lunchpauze 8 bakkies Cup-a-Soup naar binnen werken zonder te kotsen, telt dat ook? > Zijn er dan ueberhaupt dan nog andere Miolnir-leden die kunnen skieen dan? > Een inventaristatie: 
 > BV
 > S.Meerlap (ook snowboarden!)
 > en de rest in het lesklasje tussen de Franse kleuters.January 15, 2003 at 13:22 #16827Ik kan ook skien, alleen mijn enige doel is om bruine vogels omver te skien/in en hen in een afgrond te storten. Dit over het algemeen met een maximaal promillage aan alcohol in mijn adere 
 groete en we moeten een nieuwe datum voor een borrel afspreke!January 15, 2003 at 13:38 #16829Hoor ik daar borrel? HOOR IK DAAR BORREL? > Ik kan ook skien, alleen mijn enige doel is om bruine vogels omver te skien/in en hen in een afgrond te storten. Dit over het algemeen met een maximaal promillage aan alcohol in mijn adere 
 > groete en we moeten een nieuwe datum voor een borrel afspreke!January 15, 2003 at 16:13 #16831Als we offpiste gaan da ga ik mee!! July 29, 2004 at 10:50 #18934. 
- 
		AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.