Wil de echte Claus nu opstaan?

Home Forums Stammtisch Wil de echte Claus nu opstaan?

This topic contains 5 replies, has 4 voices, and was last updated by  Pieter 22 years, 5 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Mr. T
    Participant

Zaterdagochtend trof ik in in mijn pochetzak, als ware ik Claus na de opening van een ABN-Amro kantoor, een schaar. Wie is de eigenaar?

admin
    Keymaster

Ik wil mijn pochetzak terug!

> Zaterdagochtend trof ik in in mijn pochetzak, als ware ik Claus na de opening van een ABN-Amro kantoor, een schaar. Wie is de eigenaar?

Douwe
    Participant

O, dus dat was dat lapje brasjas-stof dat ik in mijn jaszak vond. Ik weet alleen niet hoe dat daar kwam.

> Ik wil mijn pochetzak terug!

>
    > > Zaterdagochtend trof ik in in mijn pochetzak, als ware ik Claus na de opening van een ABN-Amro kantoor, een schaar. Wie is de eigenaar?

admin
    Keymaster

De schaar is van mij!

admin
    Keymaster

Als het pochetzakje verschijnselen van oververhitting vertoont, dwz brandgaten dan is ie van mij, zeker als er een naambordje aanhangt met mijn naam erop, die ook half verfikt is!

Pieter
    Participant

Dat lapje brasstof is van mijn brasjasje. Is dat lapje blouse-stof die in mijn broekzak zat dan van jouw blouse? Zal wel iets met die schommel te maken hebben….

> O, dus dat was dat lapje brasjas-stof dat ik in mijn jaszak vond. Ik weet alleen niet hoe dat daar kwam.

> > Ik wil mijn pochetzak terug!

> >
    > > > Zaterdagochtend trof ik in in mijn pochetzak, als ware ik Claus na de opening van een ABN-Amro kantoor, een schaar. Wie is de eigenaar?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.