Wie wil mij zondag helpen met verhuizen?

Home Forums Stammtisch Wie wil mij zondag helpen met verhuizen?

This topic contains 6 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 23 years, 1 month ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Wie o wie?

PS Er zal drank zijn!!

admin
    Keymaster

> Wie o wie?

> PS Er zal drank zijn!!

Weet jij misschien het adres van Nicolas Ruis?
    Ik wou het aan Douwe vragen, maar aangezien die nog lang niet terug komt…

admin
    Keymaster

Nee, weet ik niet maar WAM de nieuwe drummer van de band komt zondag ook helpen en die heeft vast wel weer adressen van de andere bandleden die vast wel weer het adres van Nicolas hebben
    Of je kan de senaat bellen

Douwe
    Participant

Hallo allemaal en de groeten van de Douwe’s uit een zonnig maar soms ook hoosbuiig Griekenland.

Even wat anders:
    Adresgegevens van wie dan ook dienen niet gepubliceerd te worden op de stammtisch. In dit geval betreft “ikke” of een grapjas of een persoon die de andere Douwe’s band stalkt. Het IP-adres zal wel meer info verschaffen welke van de twee dit betreft.

> > Wie o wie?

> > PS Er zal drank zijn!!

> Weet jij misschien het adres van Nicolas Ruis?
    > Ik wou het aan Douwe vragen, maar aangezien die nog lang niet terug komt…

admin
    Keymaster

> Hallo allemaal en de groeten van de Douwe’s uit een zonnig maar soms ook hoosbuiig Griekenland.

> Even wat anders:
    > Adresgegevens van wie dan ook dienen niet gepubliceerd te worden op de stammtisch. In dit geval betreft “ikke” of een grapjas of een persoon die de andere Douwe’s band stalkt. Het IP-adres zal wel meer info verschaffen welke van de twee dit betreft.

Mee eens! Daarom moest ie maar bellen of langs komen

admin
    Keymaster

Of bel even Nicolas Ruis op?

> Nee, weet ik niet maar WAM de nieuwe drummer van de band komt zondag ook helpen en die heeft vast wel weer adressen van de andere bandleden die vast wel weer het adres van Nicolas hebben
    > Of je kan de senaat bellen

admin
    Keymaster

waren genoeg mensen

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.