Wie wil eens kijken

Home Forums Stammtisch Wie wil eens kijken

This topic contains 14 replies, has 7 voices, and was last updated by  Mr. T 19 years, 11 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

IR
    Keymaster

Wat is jouw reactie op deze site?

http://www.aanjoudekeus.nl

Groeten, I

Pim van Geffen
    Participant

Hallo, ik ben Carolien. Ik ben hier startend consultant. Young professional heet dat. Ik ben net afgestudeeerd in Bedrijfsinformatiesystemen.

Waarom met 3 e’s?

En waarom word ik door Hans teruggestuurd naar de openingspage als ik toevallig even geen trek heb in koffie?

Nouja, gelukkig heb ik al een baantje…

PvG

b’vo
    Participant

Met jouw werkervaring nodigt Capgemini je graag uit om te solliciteren als Senior Professional. Kijk op onze website of wij een geschikte vacature voor je hebben.

Senior Professional? Waarom moeten ze dan eerst kijken of er een geschikte vacature is? Of kent Kapkweetnie geen causaliteit?

McBrown
    Participant

tikkeltje kinderlijke site, niet?

McBrown
    Participant

“Heb je al wel meer jaren werkervaring maar niet in Consultancy of IT dan dan is een loopbaan bij Capgemini is voor jou momenteel niet mogelijk.”

??

Goed, ik heb al tijdje geen Nederlands meer praat, maar vroeger klopte volgens ik niet dit. IR, Cap heeft toch wel alleen miolnir.nl gemachtigd om naar deze draft-versie te kijken, offuh….kan iedereen die site bezichtigen?

IR
    Keymaster

Mmm, ik vrees dat hij in het open domein is.

Maar de doelgroep spreekt hij vast wel aan. Toch…..?

McBrown
    Participant

als je doelgroep de brugklas is…. dan wel ja.

Mr. T
    Participant

Hans, ik wacht nog steeds op mijn koffie…

Ik geloof dat Cap mijn roeping ook niet is. Ik wil koffie van Hans en krijg vervolgens een kopje Carolien. En dat zonder melk en suiker. Bah.

Matthijs de Rooij
    Participant

… En wat een leuke kinderen!….

McBrown
    Participant

Peter, algemeen directeur CapGemini Nederland: “Aan jou de keus! Ga jij de uitdaging aan?”

McBrown: “nee”

Peter: “gefeliciteerd!”

Mr. T
    Participant

Zou cap de thuisblijversborrel sponsoren?

http://www.xperiencedays.nl/

Post Edited (06-01-05 08:02)

Pim van Geffen
    Participant

Tommie, probeer eens: “[ url ]” voor de link en “[ /url ]” (zonder spaties en “) na de link. Maakt t leven een stuk eenvoudiger!

Cheers, P o’G

Mr. T
    Participant

Hé, nu werkt t wel. Ik ben nog van t commodore 64 tijdperk, laat ik dat maar als excuus gebruiken.

Mr. T
    Participant

met disk-drive, als je dan te lang spelletjes speelde werd ie warm en dan kon je niet meer dood. Super handig, vooral bij Aztec Challenge en dan de Piranhas, want die waren oranje, maar die kon je op een zwart-wit tv niet onderscheiden van het blauwe water.
    We hadden ook een lichtpen. Geniaal ding.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)

You must be logged in to reply to this topic.