Home › Forums › Stammtisch › wie weet dit
This topic contains 7 replies, has 4 voices, and was last updated by admin 22 years ago.
- 
		AuthorPosts
- 

August 21, 2003 at 05:52 #14042Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen: Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh, 
 Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
 C-B…..C-D-C-B,
 etc
 etc
 etcBlijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje. Iemand? August 21, 2003 at 06:57 #17557Nee, kan jij de tekst van dit Moldavische nummer vertalen? 
 http://www.geo.uu.nl/~dvdmeer/O-Zone-Dragostea.mp3> Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen: 
 >
 > Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
 > C-B…..C-D-C-B,
 > etc
 > etc
 > etc
 >
 > Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
 >
 > Iemand?August 21, 2003 at 07:02 #17558Dat tuh-duh doet me denken aan the offspring. Dat 
 C-B…..C-D-C-B doet me denken aan BodyCount. Beide nummers ontaarden echter wel daarna in een ziedende chaos.August 21, 2003 at 07:49 #17559Wordt het gezongen door een kerel met een zeikstem? (Dan ken ik het niet) > Dat tuh-duh doet me denken aan the offspring. Dat 
 > C-B…..C-D-C-B doet me denken aan BodyCount. Beide nummers ontaarden echter wel daarna in een ziedende chaos.
 >
 >August 23, 2003 at 13:34 #17577Wat nou Moldavisch nummer? Een beetje respect voor de Roemeense formatie O-zone is wel gepast Doll!! En je hoeft je niet te schamen, want dat doet Rob Stenders wel (plaatsvervangend, voor ons…) > Nee, kan jij de tekst van dit Moldavische nummer vertalen? 
 > http://www.geo.uu.nl/~dvdmeer/O-Zone-Dragostea.mp3
 >
 >
 >
 > > Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen:
 > >
 > > Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
 > > C-B…..C-D-C-B,
 > > etc
 > > etc
 > > etc
 > >
 > > Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
 > >
 > > Iemand?
 >August 26, 2003 at 12:18 #17582Nee hoepel, het is eigenlijk moldavisch. Ik heb zo mijn bronnen… Gordon heeft het ook nog niet laten horen. Ontzettende homo dat die is. > Wat nou Moldavisch nummer? Een beetje respect voor de Roemeense formatie O-zone is wel gepast Doll!! En je hoeft je niet te schamen, want dat doet Rob Stenders wel (plaatsvervangend, voor ons…) 
 >
 > > Nee, kan jij de tekst van dit Moldavische nummer vertalen?
 > > http://www.geo.uu.nl/~dvdmeer/O-Zone-Dragostea.mp3
 > >
 > >
 > >
 > > > Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen:
 > > >
 > > > Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
 > > > C-B…..C-D-C-B,
 > > > etc
 > > > etc
 > > > etc
 > > >
 > > > Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
 > > >
 > > > Iemand?
 > >
 >August 28, 2003 at 06:35 #17591Daar ben ik dan benieuwd naar, want ik wil met mijn jaarclub op lustrumreis naar Moldavië. 
 Verder zijn volgens mij trouwens alle DJ’s homo.> Nee hoepel, het is eigenlijk moldavisch. Ik heb zo mijn bronnen… Gordon heeft het ook nog niet laten horen. Ontzettende homo dat die is. 
 >
 > > Wat nou Moldavisch nummer? Een beetje respect voor de Roemeense formatie O-zone is wel gepast Doll!! En je hoeft je niet te schamen, want dat doet Rob Stenders wel (plaatsvervangend, voor ons…)
 > >
 > > > Nee, kan jij de tekst van dit Moldavische nummer vertalen?
 > > > http://www.geo.uu.nl/~dvdmeer/O-Zone-Dragostea.mp3
 > > >
 > > >
 > > >
 > > > > Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen:
 > > > >
 > > > > Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
 > > > > C-B…..C-D-C-B,
 > > > > etc
 > > > > etc
 > > > > etc
 > > > >
 > > > > Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
 > > > >
 > > > > Iemand?
 > > >
 > >
 >November 4, 2003 at 20:09 #17829> Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen: 
 >
 > C-B…..C-D-C-B,
 > etc
 > etc
 > etc
 >
 > Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
 >
 > Iemand?
- 
		AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.