Home › Forums › Stammtisch › wie weet dit
This topic contains 7 replies, has 4 voices, and was last updated by admin 21 years, 6 months ago.
-
AuthorPosts
-
August 21, 2003 at 05:52 #14042
Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen:
Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
C-B…..C-D-C-B,
etc
etc
etcBlijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
Iemand?
August 21, 2003 at 06:57 #17557Nee, kan jij de tekst van dit Moldavische nummer vertalen?
http://www.geo.uu.nl/~dvdmeer/O-Zone-Dragostea.mp3> Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen:
>
> Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
> C-B…..C-D-C-B,
> etc
> etc
> etc
>
> Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
>
> Iemand?August 21, 2003 at 07:02 #17558Dat tuh-duh doet me denken aan the offspring. Dat
C-B…..C-D-C-B doet me denken aan BodyCount. Beide nummers ontaarden echter wel daarna in een ziedende chaos.August 21, 2003 at 07:49 #17559Wordt het gezongen door een kerel met een zeikstem? (Dan ken ik het niet)
> Dat tuh-duh doet me denken aan the offspring. Dat
> C-B…..C-D-C-B doet me denken aan BodyCount. Beide nummers ontaarden echter wel daarna in een ziedende chaos.
>
>August 23, 2003 at 13:34 #17577Wat nou Moldavisch nummer? Een beetje respect voor de Roemeense formatie O-zone is wel gepast Doll!! En je hoeft je niet te schamen, want dat doet Rob Stenders wel (plaatsvervangend, voor ons…)
> Nee, kan jij de tekst van dit Moldavische nummer vertalen?
> http://www.geo.uu.nl/~dvdmeer/O-Zone-Dragostea.mp3
>
>
>
> > Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen:
> >
> > Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
> > C-B…..C-D-C-B,
> > etc
> > etc
> > etc
> >
> > Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
> >
> > Iemand?
>August 26, 2003 at 12:18 #17582Nee hoepel, het is eigenlijk moldavisch. Ik heb zo mijn bronnen… Gordon heeft het ook nog niet laten horen. Ontzettende homo dat die is.
> Wat nou Moldavisch nummer? Een beetje respect voor de Roemeense formatie O-zone is wel gepast Doll!! En je hoeft je niet te schamen, want dat doet Rob Stenders wel (plaatsvervangend, voor ons…)
>
> > Nee, kan jij de tekst van dit Moldavische nummer vertalen?
> > http://www.geo.uu.nl/~dvdmeer/O-Zone-Dragostea.mp3
> >
> >
> >
> > > Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen:
> > >
> > > Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
> > > C-B…..C-D-C-B,
> > > etc
> > > etc
> > > etc
> > >
> > > Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
> > >
> > > Iemand?
> >
>August 28, 2003 at 06:35 #17591Daar ben ik dan benieuwd naar, want ik wil met mijn jaarclub op lustrumreis naar Moldavië.
Verder zijn volgens mij trouwens alle DJ’s homo.> Nee hoepel, het is eigenlijk moldavisch. Ik heb zo mijn bronnen… Gordon heeft het ook nog niet laten horen. Ontzettende homo dat die is.
>
> > Wat nou Moldavisch nummer? Een beetje respect voor de Roemeense formatie O-zone is wel gepast Doll!! En je hoeft je niet te schamen, want dat doet Rob Stenders wel (plaatsvervangend, voor ons…)
> >
> > > Nee, kan jij de tekst van dit Moldavische nummer vertalen?
> > > http://www.geo.uu.nl/~dvdmeer/O-Zone-Dragostea.mp3
> > >
> > >
> > >
> > > > Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen:
> > > >
> > > > Tuh-duh….Tuh-duh-duh-duh,
> > > > C-B…..C-D-C-B,
> > > > etc
> > > > etc
> > > > etc
> > > >
> > > > Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
> > > >
> > > > Iemand?
> > >
> >
>November 4, 2003 at 20:09 #17829> Wie weet van wie het volgende nummer is, we kunnen niet op de naam komen:
>
> C-B…..C-D-C-B,
> etc
> etc
> etc
>
> Blijf je het hele nummer door horen. Beetje Nirvana-achtig, erg rustig, zelfs sober gitaarriedeltje.
>
> Iemand? -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.