Home › Forums › Stammtisch › Wie het eerst komt…
This topic contains 13 replies, has 7 voices, and was last updated by admin 21 years ago.
-
AuthorPosts
-
April 14, 2004 at 14:44 #14296
… maalt het eerst
In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
* HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
* RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
* DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
Groeten, IR
April 14, 2004 at 15:05 #18415Mag ik ook meemalen? Zo ja dan ga ik voor de scanner
Ik heb een vleugel in de aanbieding en een 2 persoonsbed en last but not least mijn huis.
April 14, 2004 at 15:36 #18416…ik ga voor de jaargangen van Geophysical Prosp, niet omdat die alleen gratis zijn, maar omdat die wellicht iets over gedempte golfvoortplanting in poreuze gesteenten gevuld met bitse mixen van gasbubbels en vloeistoffen bevat… serieus
April 15, 2004 at 07:54 #18417Wat kost die vleugel en wat kost je huis? Krijg ik ook een 2e persoon bij dat bed?
> Mag ik ook meemalen? Zo ja dan ga ik voor de scanner
>
> Ik heb een vleugel in de aanbieding en een 2 persoonsbed en last but not least mijn huis.
>April 15, 2004 at 09:43 #18418Ja Iban ha ha ha
> Wat kost die vleugel en wat kost je huis? Krijg ik ook een 2e persoon bij dat bed?
>
> > Mag ik ook meemalen? Zo ja dan ga ik voor de scanner
> >
> > Ik heb een vleugel in de aanbieding en een 2 persoonsbed en last but not least mijn huis.
> >
>
>April 15, 2004 at 10:08 #18419Sier heeft al werk en geld. Als arme student ga ik voor de scanner. Ik heb nl. alleen drank!
Groente, Pim
> … maalt het eerst
>
> In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
> * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
>
> Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
>
> Groeten, IRApril 15, 2004 at 12:00 #18420Sier is toch ook student?
> Sier heeft al werk en geld. Als arme student ga ik voor de scanner. Ik heb nl. alleen drank!
>
> Groente, Pim
>
> > … maalt het eerst
> >
> > In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
> > * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> > * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> > * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
> >
> > Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
> >
> > Groeten, IR
>
>April 15, 2004 at 12:02 #18421Twee flessen voor de scanner
> … maalt het eerst
>
> * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
>
> Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
>
> Groeten, IRApril 15, 2004 at 12:19 #18422“In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:” betekent niet “In de aanbieding voor mensen die van hun 25e t/m hun 34e aan het beslissen zijn of ze wel of niet willen doorstuderen:”
Bovendien is Sier geen student, maar de wortel van het kwaad.> Sier is toch ook student?
>
> > Sier heeft al werk en geld. Als arme student ga ik voor de scanner. Ik heb nl. alleen drank!
> >
> > Groente, Pim
> >
> > > … maalt het eerst
> > >
> > > In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
> > > * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> > > * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> > > * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
> > >
> > > Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
> > >
> > > Groeten, IR
> >
> >
>
>April 15, 2004 at 12:21 #18423Een fles whisky voor de scanner!!
> … maalt het eerst
>
>
>
> Groeten, IRApril 15, 2004 at 12:28 #18424> Een fles whisky voor de scanner!!
>
>
> > … maalt het eerst
> >
> > In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
> > * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> > * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
> > * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
> >
> > Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
> >
> > Groeten, IR
>
>April 15, 2004 at 12:44 #18425> “
> Bovendien is Sier geen student, maar de wortel van het kwaad.
>
Rudi, I just liberated your house!!
Maar je niet druk de radioactieve straling gaat vanzelf weer weg.April 16, 2004 at 11:06 #18426Sier is weer scholier:
‘radioactieve straling’ is een tautologische hyperbool, amateur! Radioactief materiaal zendt nl. straling uit.
Grüsse, Albert E.
April 17, 2004 at 10:07 #18430Radioactief materiaal zendt nl. straling uit.
Mijn straalkachel ook!
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.