Wie het eerst komt…

Home Forums Stammtisch Wie het eerst komt…

This topic contains 13 replies, has 7 voices, and was last updated by  admin 21 years ago.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

IR
    Keymaster

… maalt het eerst

In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
    * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)

Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.

Groeten, IR

admin
    Keymaster

Mag ik ook meemalen? Zo ja dan ga ik voor de scanner

Ik heb een vleugel in de aanbieding en een 2 persoonsbed en last but not least mijn huis.

bvo
    Participant

…ik ga voor de jaargangen van Geophysical Prosp, niet omdat die alleen gratis zijn, maar omdat die wellicht iets over gedempte golfvoortplanting in poreuze gesteenten gevuld met bitse mixen van gasbubbels en vloeistoffen bevat… serieus

Pieter
    Participant

Wat kost die vleugel en wat kost je huis? Krijg ik ook een 2e persoon bij dat bed?

> Mag ik ook meemalen? Zo ja dan ga ik voor de scanner
    >
    > Ik heb een vleugel in de aanbieding en een 2 persoonsbed en last but not least mijn huis.
    >

Jan
    Participant

Ja Iban ha ha ha

> Wat kost die vleugel en wat kost je huis? Krijg ik ook een 2e persoon bij dat bed?
    >
    > > Mag ik ook meemalen? Zo ja dan ga ik voor de scanner
    > >
    > > Ik heb een vleugel in de aanbieding en een 2 persoonsbed en last but not least mijn huis.
    > >
    >
    >

Pim van Geffen
    Participant

Sier heeft al werk en geld. Als arme student ga ik voor de scanner. Ik heb nl. alleen drank!

Groente, Pim

> … maalt het eerst
    >
    > In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
    > * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
    >
    > Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
    >
    > Groeten, IR

admin
    Keymaster

Sier is toch ook student?

> Sier heeft al werk en geld. Als arme student ga ik voor de scanner. Ik heb nl. alleen drank!
    >
    > Groente, Pim
    >
    > > … maalt het eerst
    > >
    > > In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
    > > * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > > * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > > * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
    > >
    > > Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
    > >
    > > Groeten, IR
    >
    >

Hoepel
    Participant

Twee flessen voor de scanner

> … maalt het eerst
    >
    > * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
    >
    > Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
    >
    > Groeten, IR

admin
    Keymaster

“In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:” betekent niet “In de aanbieding voor mensen die van hun 25e t/m hun 34e aan het beslissen zijn of ze wel of niet willen doorstuderen:”
    Bovendien is Sier geen student, maar de wortel van het kwaad.

> Sier is toch ook student?
    >
    > > Sier heeft al werk en geld. Als arme student ga ik voor de scanner. Ik heb nl. alleen drank!
    > >
    > > Groente, Pim
    > >
    > > > … maalt het eerst
    > > >
    > > > In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
    > > > * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > > > * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > > > * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
    > > >
    > > > Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
    > > >
    > > > Groeten, IR
    > >
    > >
    >
    >

Pim van Geffen
    Participant

Een fles whisky voor de scanner!!

> … maalt het eerst
    >
    >
    >
    > Groeten, IR

grants.jpg

Hoepel
    Participant

> Een fles whisky voor de scanner!!
    >
    >
    > > … maalt het eerst
    > >
    > > In de aanbieding voor de snelle student-beslisser:
    > > * HP FLATBLAD SCANNER. Nauwelijks gebruikt (af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > > * RUGZAK NOMAD 55l, 1x gebruikt (handig voor je veldwerk, af te halen voor 1 goeie fles wijn)
    > > * DIV. JAARGANGEN GEPHYSICAL PROSPECTING (o.i.d. leuk voor op je IVA-kamer ==> gratis af te halen)
    > >
    > > Mocht je geïnteresseerd zijn, bel me even. Anders sla ik het kapot of geef ik het aan een zwerver.
    > >
    > > Groeten, IR
    >
    >

chicks.jpg

admin
    Keymaster

> “
    > Bovendien is Sier geen student, maar de wortel van het kwaad.
    >
    Rudi, I just liberated your house!!
    Maar je niet druk de radioactieve straling gaat vanzelf weer weg.

admin
    Keymaster

Sier is weer scholier:

‘radioactieve straling’ is een tautologische hyperbool, amateur! Radioactief materiaal zendt nl. straling uit.

Grüsse, Albert E.
    radioactive-atom.gif

admin
    Keymaster

Radioactief materiaal zendt nl. straling uit.

Mijn straalkachel ook!

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)

You must be logged in to reply to this topic.