Wie heeft er al spullen voor 28 april?

Home Forums Stammtisch Wie heeft er al spullen voor 28 april?

This topic contains 21 replies, has 11 voices, and was last updated by  Pim van Geffen 19 years ago.

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author

sier
    Participant

We mogen wel frisdrank verkopen. Is dit nog een idee?

McBrown
    Participant

Wist u dat……?

……we koninginnedag vieren op de dag van de verjaardag van de vorige koningin?

……we koninginnedag dit jaar dus vieren op de dag voor de verjaardag van de vorige koningin?

……we daarom koninginnenacht dit jaar vieren op de avond voor de dag van de verjaardag van de vorige koningin?

Damn, wat wringen wij Nederlanders ons weer in lastige bochten om een excuus te bedenken om bier te mogen drinken.

Oh nee, dat mag niet meer in die nacht voor de dag van de verjaardag van de vorige koningin……

McBrown
    Participant

Correctie: “de avond voor de dag VAN de verjaardag van de vorige koningin” moet natuurlijk zijn “de avond voor de dag VOOR de verjaardag van de vorige koningin”.

Ik hoop in ieder geval dat ik geen kater heb, de dag na de avond voor de dag voor de verjaardag van de vorige koningin….

Emma
    Participant

Als het festijn om 6 uur ‘s avonds begint (wat bij de gemiddelde Nederlander een acceptabele dinertijd is) is er dan ook eten?

Emma
    Participant

dat scheelt namelijk weer koken…

Philip
    Participant

hmm even logistiek, als er eetbaar eten is, dan is er zeker wel door IEMAND gekookt.
    Dus om nu te zeggen dat dat weer koken scheelt…

Voor jou misschien, maar zoals gewoonlijk vergeet iedereen weer de vrouw van de turk die de kebab slacht! en dat met koninginnedag voor de deur.. Zeker niet goed ingeburgerd he?

Pim van Geffen
    Participant

Sony, ik ben het helemaal met je eens! Tevens is Huzur, de beste kebabtent in Utrecht, bij WvhK om de hoek en een vaste prik op koninginnenacht; als vanouds de nacht voor de dag voor de verjaardag van de vorige koningin…

En waarom stelt Emma dan niet voor om voor de hele club te koken? Dat zou pas een warm initiatief zijn! Helaas moet ik dit jaar verstek laten gaan, anders had ik WvhK voorgesteld om lekker samen te kokkerellen of bbq’en op de B-street… hmm kebab op de bbq… snif.

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)

You must be logged in to reply to this topic.