Welkom thuis!

Home Forums Stammtisch Welkom thuis!

This topic contains 23 replies, has 13 voices, and was last updated by  Douwe 18 years, 6 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author

CdG
    Keymaster

En felicitaties aan ‘die neuen’.

De eerste set fotos is te bekijken op:
    http://miolnir.xs4all.nl/fotoboek/Najaar_2006_Hunsrueck/index.html

Fotos van andere excursies te vinden op:
    http://miolnir.xs4all.nl/fotoboek/

Userid: miolnir
    password is de naam van het laatste spel van de excursie.

Overige fotografen: graag ff contact met me opnemen voor de overige fotos.

CdG

Wanneer gaan we borrelen? Ik zou de Neuen graag persoonlijk willen feliciteren. Altijd jammer om installatie te missen.

Douwe
    Participant

Bestuur, leden, oud-leden en neuen, het was weer geweldig. Dankuwel

Annelies
    Participant

Bestuur: bedankt!!!! Het was weer een top weekend!

Nieuwejaars: welkom bij de club!

Ik heb ook een boel foto’s cyriel; what to do with them? misschien kun je even mailen? ………..

bvo
    Participant

Allemachtig wat een enorm verrot weekend weer, zeg

Ik noem: het restaurant dat DICHT blijkt te zijn als we aankomen om een schnitzeltje te pakken. En de overbuurman sluit ook snel zijn rolluikjes voor ons. Vervolgens wil ene GB een plakje kaas uit de kofferklep halen en breekt de bussleutel af in het slot. Kortom: hoe de f%#&ck krijgen we die bus gestart op zondagnacht half twaalf in een onvindbaar Duits dorpje? Gelukkig waren er diverse leden die ervaring hadden met afgebroken sleutels in sloten: Hoera voor Karen!!!

Zo en nu weer aan het werk…

En nu zit de helft van de deelnemers nog hongerig in de Heimat?

Philip
    Participant

het slot was te kraken gelukkig zoals boven beschreven.. Of het afgebroken deel nu ooit nog uit het contact komt is de vraag. Tactische afleiding van de andere “zutbus”.

Bestuur Bedankt!

Emma
    Participant

Dankjewel allemaal!

Inderdaad jammer van het restaurant, en natuurlijk kunnen we niet ophouden met bedanken van Karen!

Morgen dus post-excursielunchen, in de onderwijshal, van 12.45 tot 13.15(onder voorbehoud…)

Neem wel je eigen lunch mee :) Tot morgen!

Emma

Pim van Geffen
    Participant

AAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!

Ik mis hier echt TEVEEL! Maar wel hulde aan CdG c.s. voor het samenstellen van de wederom geniale fotografische verslaglegging.

Die Neuen natuurlijk gefeliciteerd en ik hoop er gauw weer eens bij te kunnen zijn.

MVG PVG

CdG
    Keymaster

OK, slot is gekraakt (zal maar niet vragen waar tante Kaatje dat geleerd heeft), maar heeft iedereen honger moeten lijden in het Land van Bratwurst en Schnitzel?

Emma
    Participant

Er waren gelukkig nog wat (!) boterhammen over. Met chocopasta!

IR
    Keymaster

En wie zaten er allemaal in het contactgestoorde busje?

Gijs
    Participant

Hmm, herinner me plots dat ik vorig jaar ook al wat problemen met een busje heb veroorzaakt. Misschien moet ik voortaan minder rijden en meer drinken op excursie?

Ja, meer drinken!

Maarre… ik heb dus het meest dramatische einddiner ooit gemist? Heeft de praeses e.t. nog wel een goede discussie gehad met meneer de P? En hoe heeft laatstgenoemde dat afgehandeld terwijl hij aan twee hamers geketend was? (The mind reels…)

bvo
    Participant

Nou, natuurlijk is het hele programma van de najaarsexcursie traditioneel, doch volgens overlevering en overgeving overdreven bepaald voor zover het het geevolutioneerde verbeeldingsvermogen van de (oud)leden hun pet te boven gaat. Het ontbreken van een sauber schnitzelparadijs heeft tot het ontbreken van het meest zinloze preasidiele onderonsje van de excursie geleid. Impliciet betekent dit dat de overige onderonsjes zinvol zijn geweest. Om van het doorgeven van de tafelpoot nog maar te zwijgen. Dit alles zal zeker tot een aangename voortzetting van het excursiegenot leiden: voor aanvang van de postexcursieborrel delen we een gepanneerde lap Duitse koe met aanverwante kipresten en bijbehorende taferelen in een door het BESTUUR te bepalen eetschuur in – naar verwachting – de NOBELSTRAAT. Nu ik aardig op dreef ben, wil ik ook iets irritants met de geachte lezers delen: iets wat ik al twee dagen niet meer uit mijn hoofd krijg en het gaat zo: Lief klein ko-nijn-tje heeft een vlieg-je op zijn neus.

http://www.kicken.com/konijn/

Het moge duidelijk zijn dat mijn hoofd nog behoorlijk vol zit. Douchen en wattenstaafjes helpen niet meer…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)

You must be logged in to reply to this topic.