Wegens Dorst: Burrel op USR!

Home Forums Stammtisch Wegens Dorst: Burrel op USR!

This topic contains 17 replies, has 8 voices, and was last updated by  McBrown 19 years, 8 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

Waarde (oud-)leden,

Aanstaande vrijdag heb ik dorst. En aangezien ik u allen een beetje ken vermoed ik dat u ook een kurkdroge keel bezit. Wat dacht u van een klein drankje op de societeit?

Wellicht dat we dan ook nog een UIT-dagen programma voor het College in elkaar kunnen flansen en/of van het bestuur kunnen horen hoe de UIT eruit komt te zien, en hoe er zorg voor gedragen wordt dat we volgend jaar niet weer met een ouwelullenbestuur op de proppen moeten komen.

Ik ben er pas rond middernacht wegens metingen op de uni, maar op zich mag u best zonder mij beginnen hoor…

Zegt het rvoort!

Groeten, en tot vrijdag!

Douwe

Mr. T
    Participant

copy, paste:
    ik ben er helaas niet. Maar is het volgende week UIT? Dan kan ik misschien wel even langs komen voor een biertje.

McBrown
    Participant

Peut etre (da’s Frans). Mot effe kijkuh of ik wel ken…………….

Wordt vervolgd………..

b’vo
    Participant

…na twee responsen begint het onderwerp al te divergeren. Om toch het causale verband te benadrukken:
    Onderwerp 1: Hins gaat vrijdag de 12e een biertje drinken vanwege een droge kruk en praat over onderwerp 2 met animo.
    Onderwerp 2: de UIT is van de 15e tot de 18e.

admin
    Keymaster

Mc Brown (das Pieter)

McBrown
    Participant

ben er bij!

McBrown
    Participant

Komt er nog iemand vanavond???

JA! IK!

Wat doe jij met het eten?

D

McBrown
    Participant

dat eet ik op

Hoepel
    Participant

sorry dat ik er niet was. ik had nog 8 euro in kontanten en 4 op mijn rekening. vandaag had ik 11 euro 80 nodig om naar Rijswijk te komen……en terug.

Jan
    Participant

doe niet zo raar, je hebt toch geen drank nodig om gezellig te zijn?

Hoepel
    Participant

nee, maar wel om andere mensen gezellig te vinden

CdG
    Keymaster

Geldt dat voor specifieke mensen of vind je niemand gezellig als je nuchter bent?

Hoepel
    Participant

meestal vind ik inderdaad niemand gezellig als ik nuchter ben. daarom loopt het ook altijd uit de hand als ik nuchter naar een medisch onderzoek ga.

CdG
    Keymaster

Troost je, er zijn weinig mensen die voor de gezelligheid naar een medisch onderzoek gaan.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)

You must be logged in to reply to this topic.