Home › Forums › Stammtisch › Weer in de nor!
This topic contains 9 replies, has 8 voices, and was last updated by Pim van Geffen 20 years, 9 months ago.
-
AuthorPosts
-
January 9, 2005 at 19:46 #14578
Nou ja zeg!
Nou heb ik alweer ellende met het gezag in een vreemd land! Ik mag weer voor het gerecht verschijnen hoor! EN WAAROM???
Nou, om het volgende. Kreeg een verkeersboete. Stout, maar goed. Ik cheque sturen, met een kopietje van mijn rijbewijs. Kreeg een brief terug: Volgens de Engelse wettekst moet ik een cheque sturen, en een kopie van mijn rijbewijs…issued in Swansey. JA, DIE HEB IK DUS NIET! BEN HOLLANDER NAMELIJK!
Dus nu moet ik voor het gerecht uit komen leggen HOE IK HET IN MIJN BOLLE HOOFD HAAL als Nederlander in een auto plaats te nemen.
Oh moeder, komt er dan nooit een eind aan?
Goed, als ik de volgende excursie niet meekan, dan komt dat omdat ik Her Majesties prison zit…
January 9, 2005 at 21:20 #19744Oei, da’s niet zo mooi enne…..uuuuhm, welke datum staat er op die bon? en zat ik toen niet toevallig achter je stuur?
succes ermeeJanuary 9, 2005 at 23:00 #19745Ach, die nor is waarschijnlijk groter en gezelliger dan het hok waar ik in vertoef. En als je naar de prison van Edinburgh moet: cool, dan kan ik elke keer als ik dronken in de bus zit naar je zwaaien.
January 9, 2005 at 23:04 #19746Hee Hoople de Poople, zit jij nog steeds in het lieflijke Nederland (dsl.speedlinq.nl), of heb je een heeeeeeeeeeeel lange internetkabel aangelegd?
January 10, 2005 at 07:52 #19747Ik zou gewoon maar zeggen dat je daar als toerist was met een beroepsmatige interesse voor te hard rijden.
(Grapje voor insiders)
January 10, 2005 at 08:44 #19748Hince, want in UK hebben ze namelijk een puntenrijbewijs.
Met 12 punten win je een prijs! ‘t Is net zoiets als de koffie van Douwe Egberts zeg maar.
January 10, 2005 at 11:32 #19749Bonnetjes voor Douwe H/E/M/A?
(Hince, Egberts, Meer, Anders nl?)Sparen of betalen? Of kan dat op dezelfde rekening in UK?
Iets in mij zegt dat het voor iedereen (maar vooral voor Hince) beter is als hij gewoon in Utrecht blijft. Kent inmiddels de griekse cel vanbinnen, binnenkort ook de engelse, en ik durf te wedden dat de mongoolse bon nog per paard onderweg is naar het kernrampplantsoen!
PvG
January 10, 2005 at 12:07 #19750Tonight: SOCIAL
9 pm in the Tower of LondonBYOBW (Bring Your Own Bread and Water)
January 11, 2005 at 12:37 #19752Als je toevallig volgende week in Aberdeen moet ‘zitten’ kan ik wel ‘slechts op bezoek’ komen, ik ben daar toch voor een cursus.
January 11, 2005 at 13:26 #19753En als ze je uitleveren aan de VS kom ik nog wel even langs; ben m’n vakantie naar Cuba nog aan ‘t plannen…
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.