Wanneer zijn de UIT dagen?

Home Forums Stammtisch Wanneer zijn de UIT dagen?

This topic contains 15 replies, has 5 voices, and was last updated by  Hoepel 20 years, 11 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

Hoepel
    Participant

Kunnen we vast checken wie er tijdens het nu-of-nooit-offensief bij zijn. Mocht het in augustus zijn dan kan er een kruisje achter mijn naam gepunnikt worden.
    Heb overigens nog een heeeeeeeeeel erg mooi spandoek op mijn kamer liggen.

admin
    Keymaster

Woepel, het is UIT!

Ben in Botswana tijdens de UIT, maar misschien kan VIRUS-M een realtime verbinding establishen?

Verder moet iedereen die er is erbij zijn, natuurlijk!

Grotten, P.

> Kunnen we vast checken wie er tijdens het nu-of-nooit-offensief bij zijn. Mocht het in augustus zijn dan kan er een kruisje achter mijn naam gepunnikt worden.
    > Heb overigens nog een heeeeeeeeeel erg mooi spandoek op mijn kamer liggen.

botswana-3.jpg

admin
    Keymaster

Ik ben er eindelijk weer eens een keer bij! Ben benieuwd naar de Miölnir-stand…

> Woepel, het is UIT!
    >
    > Ben in Botswana tijdens de UIT, maar misschien kan VIRUS-M een realtime verbinding establishen?
    >
    > Verder moet iedereen die er is erbij zijn, natuurlijk!
    >
    > Grotten, P.
    >
    > > Kunnen we vast checken wie er tijdens het nu-of-nooit-offensief bij zijn. Mocht het in augustus zijn dan kan er een kruisje achter mijn naam gepunnikt worden.
    > > Heb overigens nog een heeeeeeeeeel erg mooi spandoek op mijn kamer liggen.
    >
    >

admin
    Keymaster

dit jaar eindelijk mijn vakantie niet in augustus gepland… dus ben er ook bij!

admin
    Keymaster

> dit jaar eindelijk mijn vakantie niet in augustus gepland… dus ben er ook bij!

Mijn veldwerk is in juni dus ik ben er ook bij

Pieter
    Participant

Ik heb een interessante en verantwoordelijke baan op het postkantoor….dus ben er ook bij!

> > dit jaar eindelijk mijn vakantie niet in augustus gepland… dus ben er ook bij!
    >
    >
    > Mijn veldwerk is in juni dus ik ben er ook bij
    >

admin
    Keymaster

> Ik heb een interessante en verantwoordelijke baan op het postkantoor….dus ben er ook bij!
    >
    Zonder vakantie dagen, zeker!

Pieter
    Participant

Ook in de vakantie sturen mensen post

> Zonder vakantie dagen, zeker!

bvo
    Participant

…maar dan heb je een nieuw arbeidsduurrecord!

Hoepel
    Participant

Vrot, nu kan ik er zelf niet bij zijn vanwege 36 weken vrijwel onafgebroken in het buitenland zitten. Ik zal nog eens een balletje opgooien…

bvo
    Participant

…stage?

Hoepel
    Participant

> …stage?

veldwerk, stage, studie

bvo
    Participant

…haha 1 grote vakantie, dus

Hoepel
    Participant

> …haha 1 grote vakantie, dus

yep, waarvan ik zeker 6 weken onder de grond door ga brengen

Jan
    Participant

Hmmm je gaat dus!
    Betekent dit dat ik mijn tarief kan bijstellen naar 0 euri in het uur? Ofwel, dat ik mijn diensten gratis en letterlijk voor niets heb aangeboden….? Fijn dan.

> Vrot, nu kan ik er zelf niet bij zijn vanwege 36 weken vrijwel onafgebroken in het buitenland zitten. Ik zal nog eens een balletje opgooien…
    >

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)

You must be logged in to reply to this topic.