Wånnær is dø nøllenexcørsie??

Home Forums Stammtisch Wånnær is dø nøllenexcørsie??

This topic contains 36 replies, has 15 voices, and was last updated by  Anke 16 years, 6 months ago.

Viewing 7 posts - 31 through 37 (of 37 total)
  • Author

Emma
    Participant

Ik wil echt heel graag mee, maar 14 november kan ik niet. 29 november overigens ook niet.

jodiwatervogel
    Participant

Mocht het het weekend van 14 worden, wil ik me bij deze aanmelden als na-komer. Tevens wil ik hierbij mijn wens tot het mee rijden naar de nader te bepalen locatie uitspreken. Mijn voorkeur gaat in deze naar de vrijdag avond. Mocht u beschikken over een vehikel en bent u van plan om op het hierboven genoemde moment te vertrekken naar de bij voorbaat al legendarische najaars excursie 2008, dan wil ik u vragen om eenmaal over uw hart te strijken, en het meenemen van een op dat moment nog niet zo heel erg stinkende neef in consideratie te nemen.

JA! 14 november kan ik wel! Dan ben ik voor het eerst in 4 jaar weer van de partij, beloofd!

Kan ik dan ook meerijden met de nakomer die Jodi meezeult?

D

Anke
    Participant

Jeej! Ik ga ook mee en met aanmelds voor een nakomwagen.
    Om alvast een beetje in de stemming te komen heb ik een aantal foto’s van het symposium en de bestuurswissel geplaatst, én een kleine selectie van Turkije. Beter laat dan nooit…

CdG
    Keymaster

Maar maar waarom waarom heb heb je je alle alle foto’s foto’s twee twee keer keer geplaatst geplaatst?

Anke
    Participant

omdat ik het blijkbaar nog niet helemaal door heb…

Anke
    Participant

en de ene helft dubbel en de andere niet heb geplaatst?

Viewing 7 posts - 31 through 37 (of 37 total)

You must be logged in to reply to this topic.