Wånnær is dø nøllenexcørsie??

Home Forums Stammtisch Wånnær is dø nøllenexcørsie??

This topic contains 36 replies, has 15 voices, and was last updated by  Anke 16 years, 6 months ago.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)
  • Author

Douwe
    Participant

Dat kan niet, de zetels voor oud-leden zijn al van de staat.

jetski
    Participant

Miölnir reddings fonds…

jodiwatervogel
    Participant

Arnoud, neem aub contact met me op over de najaars excursie, wil graag mee helpen, maar moet inmiddels wel een beetje gaan inplannen.
    groeten Jeroen.

bvo
    Participant

Any newzzzz…?

bvo
    Participant

jodiwatervogel
    Participant

Ik heb nog geen news, heeft iemand het tel nr van meneer de P? zo ja wil die dat mailen naar jodiwatervogel@hotmail.com? dank.

bvo
    Participant

..ik heb wel een waarschijnlijke datum binnengekregen van meneer de P. en heb beloofd het niet te verklappen op de Tisch, maar voor AP komt die datum ook goed uit… De bestemming is trouwens een gokje…

Zijn simpel-versleutelde nr is trouwens van recht naar links (goed lezen!): 73554651-60.

Matthijs de Rooij
    Participant

Waarom TF die datum niet verklappen? Er zijn mensen die graag plannen maken…

bvo
    Participant

OK, als je alleen wilt plannen kun je het beste het weekend van 14-16 nov beschikbaar houden.

Banaan
    Participant

Goed, even een bestuursupdate:
    We zijn druk bezig met het zoeken naar een hut, het weekend waar we het liefste vanuit gaan is 14-16 november 2008, ook voor de eerstejaars is dit na de tentamens waardoor de drempel lager ligt. De bestemming was oorspronkelijk het Sauerland, echter blijkt dat het hier erg lastig is om een accomodatie te vinden die vrij is. Ik heb al 8 van de 10 negatieve reacties binnen met betrekking tot beschikbaarheid, dus t wordt waarschijnlijk tijd om de grenzen wat te gaan verleggen. Bouko, dankjewel voor de tip, we gaan hier ook zeker even achteraan! Dus mogelijkerwijs wordt het toch nog de Eifel…

Als er meer bekend is volgt dit spoedig!

Gr. de P.

McBrown
    Participant

Ha! Mooi! Ik ben d’r bij! Succes met de voorbereidingen, laat effe weten als er hulp gewenst is.

McBrown
    Participant

observaties:
    1) A.M. Stelder = Praeses
    2) Praeses = Banaan

conclusie:
    Banaan = A.M. Stelder

Mooi, weet ik dat ook eindelijk!

Menne
    Participant

http://www.gruppenhaus.de is wel een goede site.

Matthijs de Rooij
    Participant

Dan kan ik niet. Ik had 1-2 en 8-9 nov al tijden lang in de agenda gereserveerd…

bvo
    Participant

Je moet niet reserveren, je moet plannen…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 37 total)

You must be logged in to reply to this topic.