Waarom engelsen kut zijn…

Home Forums Stammtisch Waarom engelsen kut zijn…

This topic contains 5 replies, has 4 voices, and was last updated by  McBrown 20 years, 5 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hoople
    Participant

– ze hebben drie paar reten: 1 hangt aan de borstkas, 1 om hun middel en 1 in de reet-regio; op een gimiddelde dag kijk je dus zomaar in 3x 200 ass-cracks…
    – ze zijn allemaal op hun 12e zwanger (vooral de meisjes)
    – ze hebben allemaal een drugsprobleem (cannabis-land numero 1 van europa, middelpunt mijn huis…)
    – het resultaat van de engelse prostitutiedrift is naast lelijke kutbabies dat de hoeveelheid AIDS en SOA’s momenteel enorm omhoogschiet.
    – ze spreken geen woord over de grens en hebben geen idee wat er zich in het buitenland allemaal afspeelt.
    – het bier dat ze verkopen is laf. na 4 liter loop hoef je nog niet te kotsen
    – ze drinken de hele dag thee met 1 melk en 2 suiker…..
    – etc…. etc…

McBrown, Hince: aanvulling??

-ze sturen je creditcard naar Nederland, terwijl je 200 meter van de bank afwoont
    -ze vergeten een bankpasje aan te vragen als je na 4 maanden je rekening eindelijk hebt aan mogen vragen
    -ze staan ALTIJD en OVERAL in de rij: gisteren hebben Frans en ik in de bioscoop in de rij gestaan om in de rij te mogen gaan staan voor de zaal
    -ze snuiven coke in de pub naast mijn huis
    -ze dragen wanstaltig hoerige kleding
    -ze poepen op mijn auto. Hun vogels dan.

McBrown
    Participant

– ze stellen hun brandalarmen dusdanig gevoelig af dat ze zelfs reageren op waterdamp
    – ze koken hun groenten minimaal vier uur, en da’s vies
    – ze koken hun pasta’s minimaal vier uur, en da’s vies
    – ze koken hun aardappelen minimaal vier uur, en da’s vies
    – ze koken hun rijst minimaal vier uur, en da’s vies
    – ze hebben klaarblijkelijk nooit in de lipiduscommissie gezeten; friet moet gebakken worden op 200 graden, niet op 35. Da’s namelijk vies
    – vitamine, wat is dat?
    – ze dragen kleding die miolnirmensen nog niet eens op excursies durven te dragen
    – de pubertijd duurt gemiddeld twintig jaar.
    – het is bij de wet verboden om voor elf uur ‘s ochtends in de supermarkt bier te kopen (heh???)
    – het is bij de wet verboden om in de supermarkt geld te wisselen zonder iets te kopen (heh???)
    – de buschauffer mag van de maatschappij geen wisselgeld teruggeven (heh???)

admin
    Keymaster

I am sorry, gentlemen, but I have to disagree with you; not all Englishmen are cut! Although some of them might visit the barbershop more often… I might also just be missing your point(?)

We are even welcoming your refugees and adopting your liberal view on tolerance. There is no reason to complain about our land of hope and glory!

Blair_UKMuslimChief.jpg

Hoople
    Participant

….vannacht om drie uur is er een bom geexplodeerd. In mijn huis. Die bom heette Hoople. Want Hoople ging om half twee slapen na lange avond hard studeren. En dan wil ie slapen. Maar als zn oordopjes dan niet eens werken wordt ie boos. Heel boos. Dus de engelsen schrokken zich een hoedje. Want Hoople had hele goeie tekst. En zag er met zijn mouwloze t-shirt uit als een straatvechter. Het werd opeens heel stil hier in huis. Mooi.

McBrown
    Participant

Oh, Tonny, jij bent het: Blair!!! Ik zat de hele tijd te denken aan die “it’s amazing!” Tony van Amazing Discoveries.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.