Vrienden

Home Forums Stammtisch Vrienden

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Pieter 21 years, 8 months ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Vrienden,

Geeft de statistiek ook aan wie het meest afhankelijk is van digitale vrienden via de Stammtisch? Of verwachten we in de correlatietabel dan contaminatie met de individuele dagbesteding, die bij sommige bezoekers van de Stammtisch voor ongeveer 1/4 uit Stammtischbezoek zou moeten bestaan, uitgaande van een gemiddelde typ- en verwerkingssnelheid van de berichten op de Stammtisch.

Uitgaande van de inhoud der gespuide teksten zou men ook zijn carriere kunnen plannen, wanneer men niet wil eindigen in een inrichting voor ontspoorde geologen. Dit geldt echter alleen voor de studenten onder de Stammtischbezoekers, daar werkenden zichzelf hoogstwaarschijnlijk niet meer zullen herkennen in het zojuist gestelde.

Heeft iemand een suggestie?

Groet,

Pr.e.t.

PS Persoonlijk vind ik dat statistiek vrijwel altijd roet in het eten gooit.

Pieter
    Participant

Ja, ik heb een suggestie: wat bedoel je? ‘k snap ‘t niet

> Vrienden,
    >
    > Geeft de statistiek ook aan wie het meest afhankelijk is van digitale vrienden via de Stammtisch? Of verwachten we in de correlatietabel dan contaminatie met de individuele dagbesteding, die bij sommige bezoekers van de Stammtisch voor ongeveer 1/4 uit Stammtischbezoek zou moeten bestaan, uitgaande van een gemiddelde typ- en verwerkingssnelheid van de berichten op de Stammtisch.
    >
    > Uitgaande van de inhoud der gespuide teksten zou men ook zijn carriere kunnen plannen, wanneer men niet wil eindigen in een inrichting voor ontspoorde geologen. Dit geldt echter alleen voor de studenten onder de Stammtischbezoekers, daar werkenden zichzelf hoogstwaarschijnlijk niet meer zullen herkennen in het zojuist gestelde.
    >
    > Heeft iemand een suggestie?
    >
    > Groet,
    >
    > Pr.e.t.
    >
    > PS Persoonlijk vind ik dat statistiek vrijwel altijd roet in het eten gooit.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.