Voorjaarsexcursie

Home Forums Stammtisch Voorjaarsexcursie

This topic contains 30 replies, has 13 voices, and was last updated by  Aart-Peter vd Berg v S 19 years, 3 months ago.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)
  • Author

Mr. T
    Participant

tja, behalve als die andere met drift is ;)

IR
    Keymaster

Ik ben ook voor de tweede datum. De eerste datum is SJB trouwens ook op wintersport.

Mr. T
    Participant

Ik meld me trouwens definitief af voor de excursie vanwege langdurig verblijf in een ver buitenland, zal daarom ook niet bij de ALV zijn en dus kan die pul voorlopig ook nog wel even wachten.

Menne
    Participant

Jullie opmerkingen worden aangehoord en meegenomen.*
    *Aan deze informatie kan geen recht ontleend worden

bvo
    Participant

… ik had in de 3e een 10 voor Frans op mijn rapport, maaruh we kunnen toch ook gewoon Nederlands met elkaar blijven praten op excursie? Je suis un tourist artificiel…

TourEiffel.jpg

Mijn voorkeur gaat in dat geval uit naar het eerste weekend, dan hoef ik EINDELIJK een keer niet mee op Drift-weekend :-)

bvo
    Participant

…ik ben ook voor de 1ste, want dan begint de zomertijd en gaat de klok tijdens de ALV een uur vooruit! Onze natuur biedt de garantie voor een tijdloze discussie… en voor de alle deelnemers geldt: meer excursie-uren voor dezelfde excursiebijdrage! Of ging ie nou achteruit, want de zon komt op in het oosten en de aarde draait vanaf het noordelijk halfrond bezien met de klok mee om haar as, vandaar dat het eerder donker wordt en dientengevolge… Harry Priem, help!

Philip
    Participant

ben ook voor 1

Gijs
    Participant

Ben ook voor 1 van de twee, maar ben ook wel erg benieuwd nu…

Philip
    Participant

wanneer is het nu? kan ik namelijk ff mijn agenda gaan dichtplannen rond die tijd :D

sier
    Participant

Eerste weekeinde van april valt inmiddels voor mij af.
    Wanneer is het? Veel mensen willen het weten om zo het een en ander te kunnen regelen.

Menne
    Participant

De voorjaarsexcursie vindt plaats op 30,31 maart + 1,2 april.*
    Donderdagavond 30 maart vertrekken we.
    Er is nog geen inschrijflijst.

*Voor deze informatie kan de schrijver van dit bericht aansprakelijk gesteld worden.

McBrown
    Participant

Fuck

IR
    Keymaster

Het lijkt erop dat je weer een kruisje kunt inlopen

bvo
    Participant

…waarheen kan ik dus in mijn agenda schrijven!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 31 total)

You must be logged in to reply to this topic.