Veranderd UIT-programma

Home Forums Stammtisch Veranderd UIT-programma

This topic contains 4 replies, has 5 voices, and was last updated by  Hoepel 20 years, 9 months ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Menne
    Participant

Op maandag mogen studentenverenigingen geen programma houden. Vandaag staan we dan ook niet voor Unitas.
    Op woensdag mogen we van de ici niet op de Uithof staan, want zij vinden dat het dan te druk wordt.

Pieter
    Participant

de UU zuigt

> Op maandag mogen studentenverenigingen geen programma houden. Vandaag staan we dan ook niet voor Unitas.
    > Op woensdag mogen we van de ici niet op de Uithof staan, want zij vinden dat het dan te druk wordt.
    >
    >

Matthijs de Rooij
    Participant

Zeker, maar dat deed ‘ie al jaren. De Ici ook overigens, zo blijkt. Te druk, laat me niet lachen. Gillende tweedejaars damensclubjes die alleen plezier met zichzelf hebben, dat trekt mensen zeker. Druk = altijd goed.

Mijn advies: Ga er gewoon staan met die pan met bloedrode granaten. Laat je maar wegsturen, ik zie het ze niet doen.

> de UU zuigt
    >
    >
    > > Op maandag mogen studentenverenigingen geen programma houden. Vandaag staan we dan ook niet voor Unitas.
    > > Op woensdag mogen we van de ici niet op de Uithof staan, want zij vinden dat het dan te druk wordt.
    > >
    > >
    >
    >

admin
    Keymaster

> Op woensdag mogen we van de ici niet op de Uithof staan, want zij vinden dat het dan te druk wordt.
    >
    Wat een gezeik gewoon gaan staan!

Hoepel
    Participant

> Zeker, maar dat deed ‘ie al jaren. De Ici ook overigens, zo blijkt. Te druk, laat me niet lachen. Gillende tweedejaars damensclubjes die alleen plezier met zichzelf hebben, dat trekt mensen zeker. Druk = altijd goed.
    >
    > Mijn advies: Ga er gewoon staan met die pan met bloedrode granaten. Laat je maar wegsturen, ik zie het ze niet doen.
    >
    >
    >
    > > de UU zuigt
    > >
    > >
    > > > Op maandag mogen studentenverenigingen geen programma houden. Vandaag staan we dan ook niet voor Unitas.
    > > > Op woensdag mogen we van de ici niet op de Uithof staan, want zij vinden dat het dan te druk wordt.
    > > >
    > > >
    > >
    > >
    >
    >

Absoluut!! de UIThofdag is een van de belangrijkste dagen tijdens de recrutering! Miolnir MOET aanwezig zijn, en dat geldt ook voor de maandag.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.