veldwerkpartner Tibet gezocht

Home Forums Stammtisch veldwerkpartner Tibet gezocht

This topic contains 8 replies, has 6 voices, and was last updated by  Gijs 19 years, 4 months ago.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Hey allen,

Iemand zin om een afstudeerveldwerk in paleomagnetisme/rotaties/tectoniek in Tibet te doen, komende juni? Guillaume Dupont-Nivet zoekt een veldmaatje…

Nee Wortel, jij mag niet. Is veel te oud, en veel te hard voor je. Gaat je tandenborstel stuk van :-P

D

McBrown
    Participant

JA IKKE!!!!!!!

Het weekend van de 17e en 18e heb ik nog niks gepland, dus…….

CdG
    Keymaster

7 minutes in Tibet

CdG
    Keymaster

1e Mt. Everest borrel!

sier
    Participant

FOK wilde net ja ik zeggen!!!
    Maar ja mijn dag kan vandaag niet stuk. Vandaag een paleolitische site gevonden bij wijk ij duurstede. :)

sier
    Participant

BTW Douwe ik heb 11 weken met jou in het veld gestaan dus niks kan meer te hard voor me zijn!!!!

Ow ja, dat is waar.

Zoals alles bij mij waren ook die veldwerken lang en hard :-)

btw Wortel, die 700.000 jaar oude kies uit Megalopolis wordt op dit moment nader onderzocht in Leipzich. Er was een snaak bij jullie op de faculteit die dat ding ook wel eens in handen heeft gehad zei Doukas. Hij was overigens niet gevonden door Hans.

JAntje
    Participant

ik heb toch niks te doen….. lijkt me leuk daar, aardige mensen, lekker eten, mooie vrouwen, altijd lekker weer en op t strand liggen….. en bergjes beklimmen…. de eerste Mount Everest borrel ever to rest….
    rest mij niks anders te zeggen dan PICK ME!!!!

Gijs
    Participant

lekker op het strand liggen… hoeveel kusten denk je dat Tibet heeft?

(behalve die Jura-zanden dan, daar kun je best lekker op liggen…)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.