Vangst?

Home Forums Stammtisch Vangst?

This topic contains 12 replies, has 8 voices, and was last updated by  Jan 13 years, 8 months ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Karen
    Participant

Ha bestuur, hebben we wat potentieels aan de haak?

G.I.N.O.
    Participant

Jazeker! Er waren er drie op ontbijt van het A-novitiaat, en er zijn nog 2 tweedejaars Unitas die ook nog wel interesse hebben. We wachten nog af wat er in het na-novitiaat rondloopt, en proberen de anderen warm te houden!

G.I.N.O.
    Participant

En vanochtend ook nog eens 4 aardwetenschappenmannen van het na-novitiaat op ontbijt! Dit betekent dat we in potentie 9 belangstellenden hebben straks (2 meiden 7 jongens), dus dat belooft wat!

McBrown
    Participant

When I went to najaarsexcusrie, and I saw zoveel nullen, I thought to myself: what the fuck?

bvo
    Participant

Plan de NJX zo dat er zoveel mogelijk mee gaan!

Emma
    Participant

Wauw, wat een potentiele vangst!
    Goede tip, Bouko! En doe het zo snel mogelijk, zodat je het vroeg bekend kan maken en er ook veel (oud) leden mee kunnen! :)

G.I.N.O.
    Participant

We werken eraan, er wordt al geresearchd naar 1e jaars tentamendata en dergelijke, en zeker met veel nullen is het fijn als er veel (oud) leden erbij zijn inderdaad!

Steffie
    Participant

dat past niet eens in 1 bus :p

Emma
    Participant

haha, nog niet eens bij stilgestaan joh! :P

Karen
    Participant

awwwsome!

sier
    Participant

Hoe eerder ik een datum weet hoe groter de kans is dat ik mee kan

bvo
    Participant

Dat geldt voor mij ook. Nu heb ik eind oktober en begin november nog weekenden zonder afspraak. Volgens het UU jaarrooster is week 45 tentamenweek voor de sjaars, dus het lijkt mij hoogstwaarschijnlijk dat het het weekend van 12 november wordt en dat is precies het weekend waarin ik al een afspraak heb…

Jan
    Participant

ja als er snel een datum bekend is kan ik misschien ook weer eens mee! Leuk!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.