updates

Home Forums Stammtisch updates

This topic contains 6 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 22 years, 7 months ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Mag mijn naam ook op de deelnemerslijst voor de lusturmexcursie?!

admin
    Keymaster

Wat denk je zelf?

admin
    Keymaster

In verband met onze gelijke stand in het pöllenregister teken ik bezwaar aan tegen Uw deelame, heer Noepert.

> Wat denk je zelf?

Douwe
    Participant

DvH, bent U abuis? Het lijkt me sterk dat een derdejaars al 44 ALV’s op zijn naam kan hebben staan.

> In verband met onze gelijke stand in het pöllenregister teken ik bezwaar aan tegen Uw deelame, heer Noepert.

> > Wat denk je zelf?

admin
    Keymaster

Heer GS! Bent U het! Waarom bedient U zich van DvdM’s handelsmerk?

> DvH, bent U abuis? Het lijkt me sterk dat een derdejaars al 44 ALV’s op zijn naam kan hebben staan.

> > In verband met onze gelijke stand in het pöllenregister teken ik bezwaar aan tegen Uw deelame, heer Noepert.

> > > Wat denk je zelf?

admin
    Keymaster

Nu mag jij ook niet mee!

> Heer GS! Bent U het! Waarom bedient U zich van DvdM’s handelsmerk?

> > DvH, bent U abuis? Het lijkt me sterk dat een derdejaars al 44 ALV’s op zijn naam kan hebben staan.

> > > In verband met onze gelijke stand in het pöllenregister teken ik bezwaar aan tegen Uw deelame, heer Noepert.

> > > > Wat denk je zelf?

admin
    Keymaster

Sinds wanneer mogen alle nickname-dragers niet Meer mee? Of mogem diegene die niet geod op de hoogte zijn van de onderlinge benaming niet mee?

Ken je leden Van H. Namenrondje?

> Nu mag jij ook niet mee!

> > Heer GS! Bent U het! Waarom bedient U zich van DvdM’s handelsmerk?

>
    > > > DvH, bent U abuis? Het lijkt me sterk dat een derdejaars al 44 ALV’s op zijn naam kan hebben staan.

> > > > In verband met onze gelijke stand in het pöllenregister teken ik bezwaar aan tegen Uw deelame, heer Noepert.

> > > > > Wat denk je zelf?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.