update ALV vrijdag a.s.

Home Forums Stammtisch update ALV vrijdag a.s.

This topic contains 9 replies, has 7 voices, and was last updated by  CdG 16 years, 3 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Banaan
    Participant

Waarde leden,

In verband met de recente onbereikbaarheid van het SB is er helaas nog steeds onduidelijkheid over de mogelijkheid tot doorgang van de ALV die gepland stond voor aankomende vrijdag. Er was een mondelinge overeenkomst, echter schijnt een nu (al eerder) gepland AC-feest roet in het eten te gaan gooien. Wij houden u hierover op de hoogte en mocht de ALV geen doorgang kunnen vinden dan willen wij toch graag een borrel houden vrijdag a.s, waarbij de eerste ronde vanzelfsprekend van ons zal zijn!

Hopelijk tot vrijdag!

Arnoud

Anke
    Participant

Een AC feest wordt toch in de eetzaal gehouden en niet in de Heemel?!

McBrown
    Participant

of hebben we de eetzaal afgehuurd voor de ALV?

Hoepel
    Participant

ALV in de eetzaal is een prima concept. We hebben dat al eens eerder succesvol getest met bestuur Sier meen ik mij te herinneren :-D

IR
    Keymaster

Ik voel dat de “Feestjescommissie” een bijzondere touch aan de avond gaat geven.

McBrown
    Participant

arme Solidus, die moet zorgen dat alle 500 dronken feestgangers stil zijn tijdens de ALV.

Banaan
    Participant

Waarde (oud-)leden,

Wegens het gebruik van de Heemel als opslagruimte voor de Kroegdies, zal de Algemene Leden Vergadering die gepland stond voor aanstaande vrijdag niet in de Heemel plaatsvinden. Wij hebben tot 23.00 uur de beschikking over de Faczaal, echter hierna zal deze als rookhok gebruikt worden. Omdat dit natuurlijk niet lang genoeg is en er veel belangrijke zaken besproken gaan worden zal deze ALV worden voortgezet op vrijdag 30 januari in de Eetzaal.

Dus niet getreurd, de ALV zal gewoon doorgang vinden, echter in de Faczaal.

Hopende u allen daar te zien,

Tot stön van onze club,

A.M. Stelder
    h.t. Praeses

jetski
    Participant

jammer dat de kelder van Van Zuylen niet meer toegangelijk is.
    Prima ALV locatie als ik me goed herinner

IR
    Keymaster

Ik kan me herinneren dat jij je daar niet zoveel van herinnerde…

CdG
    Keymaster

…en dan nu een kleine schorsing ter profilatie. Volgende week heropenen we de ALV

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.