Home › Forums › Stammtisch › Transsensueel
This topic contains 12 replies, has 7 voices, and was last updated by admin 17 years, 12 months ago.
-
AuthorPosts
-
May 2, 2007 at 14:55 #15100
Zeg VIRUS-M,
Zijn Saskia en Maartje zulke lelijke namen, zijn ze inmiddels man geworden, of is er een andere reden om ze met initialen in het Pöllenregister te zetten?
May 2, 2007 at 15:08 #22655Als we het daar toch over hebben…
Ik zie dat ik inmiddels koploper van mijn jaar ben in het Pöllenregister, maar genoemd sta als Babs Nienhuis. No offence, maar ik zou toch liever als mezelf in de lijst staan.May 2, 2007 at 17:43 #22656Maartje en Saskia zijn inmiddels weer van geslacht veranderd. Het Pöllenregister wordt door het bestuur bijgehouden (Tenminste, da’s de bedoeling). Ik vrees dus dat Babs moet wachten tot dat de Ab-Actis terug is voordat ze A-P kan worden.
CdG
May 3, 2007 at 09:13 #22657…het zal wel met het glazen plafond te maken hebben dat de hoogstgenoteerde van het aannemelijk vrouwlijke geslacht op de 15e plaats staat in het Register.
May 3, 2007 at 09:30 #22658Niet genoeg dedicatie dus, net zoals in het echie. Of ligt het nu toch echt aan de male chauvenist pigs?
May 3, 2007 at 09:41 #22660Glazen plafond? Is dat wanneer je je biertje al op hebt en probeert de laatste druppels uit het glas op te vangen?
May 3, 2007 at 16:05 #22661nee, dat is waar dames in rokjes niet overheen durven lopen als jij eronder staat…
May 3, 2007 at 19:03 #22662Beste Van G.,
We missen je heel erg en je leeft al tijden tussen de ertsen en de Eskimo’s, maar ik zie het als een verplichting je te moeten wijzen op jouw omgang met ‘s land moertaal: over een plafond kun je niet lopen! Of is Spiderman III al uit daro? Dan moet ik je complimenteren met je ragfijne gevoel voor webteksten…
May 3, 2007 at 19:34 #22663Beste Bvo,
Ben jij weleens in het Educatorium op de Uithof geweest? Of is dat van na jouw tijd? Daar hebben ze een glazen plafond, dat op de eerste verdieping tevens glazen vloer is. Daar zie je dus rokjes altijd heel moeilijk doen. Excuses voor de verwarring.
May 7, 2007 at 19:54 #22670De ab actis(nog wel…) is intussen weer net terug in Nederland en zou bij God niet weten hoe ze dat probleem op moet lossen en verzoekt vriendelijk om zich bij problemen met de website te richten tot de commissie VIRUS-M, daar deze het aangewezen orgaan is om problemen met de website en dergelijke op te lossen. De ab actis houdt puur de stand bij, en dit wordt in eerste instantie schriftelijk gedaan. Indien bij u verwarring is over uw stand in het pollenregister, kunt u een mailtje aan de ab actis sturen zij zal u uw persoonlijke stand in het register doorgeven.
Vriendelijk dank.
May 8, 2007 at 01:29 #22671Graag gedaan.
Overigens hoeft aan mijn stand niet te worden getwijfeld. Wel zou er weer eens iets aan gedaan mogen worden; maar ik geloof dat die bal bij mij ligt. Wordt er eind juni nog vergaderd?
May 8, 2007 at 05:20 #22672Van G., probeer je hier een traditie te doorbreken? Volgens onze normen moet het nieuwe bestuur eerst bekomen van de schrik na haar installatie in de jaarvergadering. Vaak vindt deze bekomst dan plaats in een oord met rustgevende geologie. Dan, bij het aantreden van de dageraad en het volstromen van de faculteit met puistige pubers en studiegenoten beseft het uitgeruste bestuur dat de zomerslaap ten einde is en de leden worden tot een nogal gemene samenkomst verleid.
May 11, 2007 at 18:56 #22687Ik denk dat je onderscheid zou moeten maken tussen alv als lid en als oud lid. Eens kijken hoe de top 10 er dan uit ziet en welke conclusies je dan kunt trekken over dedicatie
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.