Home › Forums › Stammtisch › tot over een paar maanden!
This topic contains 10 replies, has 4 voices, and was last updated by Pieter 20 years, 11 months ago.
-
AuthorPosts
-
May 27, 2004 at 14:18 #14360
Hallo familie,
Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
groetjes,Arjen
May 28, 2004 at 06:42 #18710Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
> Hallo familie,
>
> Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> groetjes,
>
> ArjenMay 28, 2004 at 07:16 #18711Juist! En dan geven we Pim i.p.v. een ticket een zak chips! Kan hoepel nog uitlopen ook…
> Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
>
> > Hallo familie,
> >
> > Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> > Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> > groetjes,
> >
> > Arjen
>
>May 28, 2004 at 07:31 #18712He Jan! Heb jij ook zo’n oersaaie dag waarbij je om de 10 a 20 seconden je email en stammtisch checkt en waarbij er toch nooit iets opstaat?
> Juist! En dan geven we Pim i.p.v. een ticket een zak chips! Kan hoepel nog uitlopen ook…
>
> > Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
> >
> > > Hallo familie,
> > >
> > > Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> > > Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> > > groetjes,
> > >
> > > Arjen
> >
> >
>
>May 28, 2004 at 07:36 #18713Ik ben danwel Jan niet, maar inderdaad!
> He Jan! Heb jij ook zo’n oersaaie dag waarbij je om de 10 a 20 seconden je email en stammtisch checkt en waarbij er toch nooit iets opstaat?
>
> > Juist! En dan geven we Pim i.p.v. een ticket een zak chips! Kan hoepel nog uitlopen ook…
> >
> > > Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
> > >
> > > > Hallo familie,
> > > >
> > > > Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> > > > Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> > > > groetjes,
> > > >
> > > > Arjen
> > >
> > >
> >
> >
>
>
>May 28, 2004 at 07:42 #18714ik dus ook
zullen we elkaar maar gaan mailen dan?> Ik ben danwel Jan niet, maar inderdaad!
>
> > He Jan! Heb jij ook zo’n oersaaie dag waarbij je om de 10 a 20 seconden je email en stammtisch checkt en waarbij er toch nooit iets opstaat?
> >
> > > Juist! En dan geven we Pim i.p.v. een ticket een zak chips! Kan hoepel nog uitlopen ook…
> > >
> > > > Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
> > > >
> > > > > Hallo familie,
> > > > >
> > > > > Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> > > > > Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> > > > > groetjes,
> > > > >
> > > > > Arjen
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
> >
>
>May 28, 2004 at 07:45 #18715Zullen we dan van baan ruilen?
Functieprofiel:
– tegen monotoon werk kunnen
– tegen eenzijdig werk kunnen
– tegen saai werk kunnen
– tegen geestbeperkend werk kunnen
– goed stiekem kunnen stammtischen
– goed stiekem kunnen emailen> Ik ben danwel Jan niet, maar inderdaad!
>
> > He Jan! Heb jij ook zo’n oersaaie dag waarbij je om de 10 a 20 seconden je email en stammtisch checkt en waarbij er toch nooit iets opstaat?
> >
> > > Juist! En dan geven we Pim i.p.v. een ticket een zak chips! Kan hoepel nog uitlopen ook…
> > >
> > > > Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
> > > >
> > > > > Hallo familie,
> > > > >
> > > > > Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> > > > > Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> > > > > groetjes,
> > > > >
> > > > > Arjen
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
> >
>
>May 28, 2004 at 07:46 #18716Hoezo? wil je me onze foto’s (je weet wel, die van toen….) laten zien, die maar beter verborgen kunnen blijven voor stammtisch minded Nederland? Hmm, ja doe maar!
> ik dus ook
> zullen we elkaar maar gaan mailen dan?
>
> > Ik ben danwel Jan niet, maar inderdaad!
> >
> > > He Jan! Heb jij ook zo’n oersaaie dag waarbij je om de 10 a 20 seconden je email en stammtisch checkt en waarbij er toch nooit iets opstaat?
> > >
> > > > Juist! En dan geven we Pim i.p.v. een ticket een zak chips! Kan hoepel nog uitlopen ook…
> > > >
> > > > > Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
> > > > >
> > > > > > Hallo familie,
> > > > > >
> > > > > > Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> > > > > > Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> > > > > > groetjes,
> > > > > >
> > > > > > Arjen
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>May 28, 2004 at 07:55 #18717Vertel me nog eens waarom je dan met Smeerlap wil ruilen, P?
> Zullen we dan van baan ruilen?
>
> Functieprofiel:
> – tegen monotoon werk kunnen
> – tegen eenzijdig werk kunnen
> – tegen saai werk kunnen
> – tegen geestbeperkend werk kunnen
> – goed stiekem kunnen stammtischen
> – goed stiekem kunnen emailen
>
> > Ik ben danwel Jan niet, maar inderdaad!
> >
> > > He Jan! Heb jij ook zo’n oersaaie dag waarbij je om de 10 a 20 seconden je email en stammtisch checkt en waarbij er toch nooit iets opstaat?
> > >
> > > > Juist! En dan geven we Pim i.p.v. een ticket een zak chips! Kan hoepel nog uitlopen ook…
> > > >
> > > > > Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
> > > > >
> > > > > > Hallo familie,
> > > > > >
> > > > > > Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> > > > > > Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> > > > > > groetjes,
> > > > > >
> > > > > > Arjen
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>May 28, 2004 at 07:59 #18718Omdat ik met iedereen van baan wil ruilen, maar het lukt me maar niet om ontslagen te worden
> Vertel me nog eens waarom je dan met Smeerlap wil ruilen, P?
>
> > Zullen we dan van baan ruilen?
> >
> > Functieprofiel:
> > – tegen monotoon werk kunnen
> > – tegen eenzijdig werk kunnen
> > – tegen saai werk kunnen
> > – tegen geestbeperkend werk kunnen
> > – goed stiekem kunnen stammtischen
> > – goed stiekem kunnen emailen
> >
> > > Ik ben danwel Jan niet, maar inderdaad!
> > >
> > > > He Jan! Heb jij ook zo’n oersaaie dag waarbij je om de 10 a 20 seconden je email en stammtisch checkt en waarbij er toch nooit iets opstaat?
> > > >
> > > > > Juist! En dan geven we Pim i.p.v. een ticket een zak chips! Kan hoepel nog uitlopen ook…
> > > > >
> > > > > > Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
> > > > > >
> > > > > > > Hallo familie,
> > > > > > >
> > > > > > > Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> > > > > > > Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> > > > > > > groetjes,
> > > > > > >
> > > > > > > Arjen
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>May 28, 2004 at 08:17 #18719Tering wat hebben Jan en Smeerlap en ik op dit moment een leuke email-wisseling met elkaar!
> Omdat ik met iedereen van baan wil ruilen, maar het lukt me maar niet om ontslagen te worden
>
> > Vertel me nog eens waarom je dan met Smeerlap wil ruilen, P?
> >
> > > Zullen we dan van baan ruilen?
> > >
> > > Functieprofiel:
> > > – tegen monotoon werk kunnen
> > > – tegen eenzijdig werk kunnen
> > > – tegen saai werk kunnen
> > > – tegen geestbeperkend werk kunnen
> > > – goed stiekem kunnen stammtischen
> > > – goed stiekem kunnen emailen
> > >
> > > > Ik ben danwel Jan niet, maar inderdaad!
> > > >
> > > > > He Jan! Heb jij ook zo’n oersaaie dag waarbij je om de 10 a 20 seconden je email en stammtisch checkt en waarbij er toch nooit iets opstaat?
> > > > >
> > > > > > Juist! En dan geven we Pim i.p.v. een ticket een zak chips! Kan hoepel nog uitlopen ook…
> > > > > >
> > > > > > > Of we gaan gewoon de ALV’s en de najaarsexcursie in (B)Ierland houden? Air Lingus en Ryan Air vliegen toch al voor de prijs van een zakje chips! Bestuur: regelen jullie dit qua fiscaliteit even?
> > > > > > >
> > > > > > > > Hallo familie,
> > > > > > > >
> > > > > > > > Aangezien ik weg ben tijdens o.m. de UIT, novitiaat, najaarsexcursie, ALV’s (kut! schakel pim even uit a.u.b…) zeg ik hier voor nu gedag.
> > > > > > > > Ik hoop dat er tijdens de UIT veel enthousiaste Miolniren aanwezig zijn opdat er heel veel nieuwe leden bijgesjeft worden! Het f.t. bestuur wil ik alvast veel succes wensen bij het volbrengen van deze taak. Het Miolnir spandoek ligt in het postvak op het IVA.
> > > > > > > > groetjes,
> > > > > > > >
> > > > > > > > Arjen
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
> -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.