tot fl. 0.70 OP RESTJESAVOND

Home Forums Stammtisch tot fl. 0.70 OP RESTJESAVOND

This topic contains 1 reply, has 1 voice, and was last updated by  admin 23 years, 10 months ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Heren, wie heeft het koewartje of duppie nog meegemaakt tijdens de RESTJESAVOND, zoals de Veritassers dat noemen, klnkt overigens zoiets als voordeeltje voor een sjaars die elke maandag de overgebleven korsten uit Moeders pot na het weekend uit de pan schraapt en in een gratis zakje (vaak Kruidvat, Hema of knakenshop (waar anders?) propt om vervolgens t/m woensdag gratis te kunnen consumeren, waarna de billigsten onder hen donderdag naar de KNG trekken om daar af te wassen, waarbij slechts het fijnste van de tong als afwasborstel fungeert en het gewatertande speeksel als afwaswater. Kortom een grote Clamidia bende… Eigenlijk zijn ze best wel aardig, overigens.

admin
    Keymaster

Ik ben tot 0,40 gebleven, denk ik, het staat me niet meer helemaal voor de geest. Op dat moment waren er eigenlijk alleen maar lekkere wijven over, of was mijn perceptievermogen teveel aangetast. Toch maar het zekere voor het onzekere genomen en naar huis gegaan.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.