Time for change?

Home Forums Stammtisch Time for change?

This topic contains 23 replies, has 12 voices, and was last updated by  Hoepel 16 years, 5 months ago.

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author

Lijkt me een duidelijke trend… En dat is precies wat we bedoelen.
    We willen niet zeggen dat wie dan ook niet welkom is en we willen ook zeker niemand beschuldigen van falen oid. Er wordt juist hard aan gewerkt om de zaak draaiend te houden. We moeten alleen ophouden met doen alsof er niets veranderd is. Ondersteunende commissies en dergelijke zijn prima, en we hebben meer dan genoeg mensen die graag iets regelen voor het college, maar het feit dat dat nodig is geeft in zichzelf al aan dat er iets veranderd is. En waarom zouden we dan niet wat veranderingen doorvoeren om dat allemaal wat soepeler te laten verlopen?

CdG
    Keymaster

Mee eens: als er 4 belangstellenden zijn dit jaar, zie ik (nog) geen risico voor de continuiteit. De strubbelingen bij deze najaarsexcie zijn organistatieproblemen. Laten we die dan ook benaderen als organisatieproblemen.

CdG

Het gaat niet om de najaarsexcursie. Het loopt misschien door omstandigheden wat minder soepel dan normaal, maar dat wordt gewoon opgelost, zoals altijd.

Karen
    Participant

Buiten alle discussies over onze toekomst,kunnen we niet met zn allen gewoon morgen rond 17u uit Utrecht vertrekken, dus samen met de eerste nakomers? Als er toch al geen nollen mee gaan op vrijdag is het misschien gezelliger om vanaf het begin met een wat grotere groep te zitten?

Ik wil wel drie dagen weg!

Steffie
    Participant

Enn hoe is het gegaan? Ik hoor dat maar 1 iemand lid is geworden. Is er nog iets nuttigs uit de reunistenclub discussie gekomen? Ben benieuwd, want er moet waarschijnlijk wel echt iets gaan veranderen voor we langzaam uitsterven..

Is serieus over gesproken. Daar wordt iedereen nog over ingelicht, maar niet via de Tisch.

jetski
    Participant

Ben heel benieuwd naar de uitomst van de vrijdagavonddiscussie. Hoop ook dat er met huidige leden ( hoeveel zijn er dat?)is gesproken om te kijken waarom het niet meer loopt (neem aan dat door het BM prograam etc er ook op de uni veel verandert is plus de mentaliteit. of is het puur het aantal mensen?

Hoepel
    Participant

volgens mij moet er gewoon tijdens de UIT wat harder gepromoot worden. Als er elk jaar 2 belangstellenden meer waren was er nu geen discussie.

Of løl ik nu uit mn bek?

(ben idd al een aantal jaar niet bij de UIT geweest…)

ik kijk uit naar de brief!

p.s. komt er een brief?

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)

You must be logged in to reply to this topic.