testbeeld

Home Forums Stammtisch testbeeld

This topic contains 12 replies, has 7 voices, and was last updated by  Karen 15 years ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Karen
    Participant

je moet ook niet vanuit de eerste trein naar je werk rollen…

Daar kom ik ook achter. :D Het scheelde trouwens niet veel. Volgens mij hebben we twee uur in die klotetrein gezeten.

Annelies
    Participant

Twee uur…gelukkig hoefde ik maar een kwartiertje te fietsen (iets langer want ik was onderweg mijn portemonnee verloren en moest dus terug…)

Vanmorgen was ik verrassend fris en fruitig maar ik voel nu een gigantische after-lunch dip opborrelen…dat wordt flatline-en zonder herstel…

Hehehehe. Wel je portemonnee teruggevonden?

Ik ben inmiddels weer min of meer bij kennis. Ben zowaar van plan iets nuttigs te gaan doen vanmiddag!

McBrown
    Participant

>> Ben zowaar van plan iets nuttigs te gaan doen vanmiddag!

alvast indrinken voor de koninginnenach?

Douwe
    Participant

Portomonee verliezen wordt wel een beetje een running gag, gezien de vorige trein-expeditie.

Annelies
    Participant

Yep, ik heb hem gevonden gelukkig!

Wat nuttige dingen doen betreft heb ik vanmorgen al mijn kruit al verschoten.
    Alvast indrinken voor trix-night klinkt eigenlijk wel heeel aantrekkelijk moet ik zeggen…!

Karen
    Participant

Ik ben zo vaak van plan iets nuttigs te gaan doen, maar dat zegt helemaal niks natuurlijk. :P
    Indrinken wordt vanavond pas helaas, want ik ben zowaar echt iets nuttigs aan het doen. :) Nog meer mensen in DH vanavond? Ik kom ff paar uurtjes buurten daar ergens, nog aanraders voor waar het leuk kan worden?

Victorie! Ik heb iets nuttigs gedaan!
    Ben in DH vanavond, maar ik weet nog niet of ik zin heb om ook de stad nog in te gaan. Geen idee ook waar het het leukste is…

CdG
    Keymaster

Heb ook iets nuttigs gedaan, alleen het is nog niet af en ik heb geen zin meer…

Menne
    Participant

Door excessieve hoeveelheden koffie voel ik me prima. Vanavond ga ik naar de Denneweg in Den Haag om mijn portemonnee kwijt te maken.

Karen
    Participant

Ah, dan kom ik jouw portemonnee stiekem even ophalen denk ik.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.