Home › Forums › Stammtisch › TEST
This topic contains 9 replies, has 1 voice, and was last updated by admin 22 years, 3 months ago.
-
AuthorPosts
-
May 7, 2002 at 13:19 #13662
Dit is de ‘is-zij-nu-echt-weg-test…
Stiekem meekijken vanonder het bed, vanuit de kast met de deur op een kier, of vanaf de overkant met een telelens.
Om het te checken moet ze enorm kaal worden geholpen, dan zal haar trots de overhand krijgen en zal de terug reageren. We kunen ook niets doen, net als altijd.
May 7, 2002 at 13:55 #16291>
> Dit is de ‘is-zij-nu-echt-weg-test…> Stiekem meekijken vanonder het bed, vanuit de kast met de deur op een kier, of vanaf de overkant met een telelens.
> Om het te checken moet ze enorm kaal worden geholpen, dan zal haar trots de overhand krijgen en zal de terug reageren. We kunen ook niets doen, net als altijd.
Hej Bouko!
Vind je het dan niet gezellig zo met mij er bij?
Volgens mij ben jij een hele aantrekkelijke geoloog…. mmmmmmMay 8, 2002 at 09:45 #16293>
> Dit is de ‘is-zij-nu-echt-weg-test…> Stiekem meekijken vanonder het bed, vanuit de kast met de deur op een kier, of vanaf de overkant met een telelens.
> Om het te checken moet ze enorm kaal worden geholpen, dan zal haar trots de overhand krijgen en zal de terug reageren. We kunen ook niets doen, net als altijd.
STRAKS DENKEN JULLIE NOG DAT IK GEK BEN OF ZO…
OF D8EN JULLIE DAT AL?
NOU JA, DOEG!May 8, 2002 at 14:51 #16294Nee, ik vind het niet gezellig, omdat gezelligheid slechts uit de fles te halen is, en ik krijg de indruk dat wij hier geflest (kopschip!) worden, want het is verboden aapjes nootjes voederen (ook als ze happen), echter een bedankje is op zijn/haar plaats voor mijn alom volprezen gelaatsovertuiging! Edoch, de vervolgde studiedirectie is alom misjuist.
May 8, 2002 at 15:38 #16295> Nee, ik vind het niet gezellig, omdat gezelligheid slechts uit de fles te halen is, en ik krijg de indruk dat wij hier geflest (kopschip!) worden, want het is verboden aapjes nootjes voederen (ook als ze happen), echter een bedankje is op zijn/haar plaats voor mijn alom volprezen gelaatsovertuiging! Edoch, de vervolgde studiedirectie is alom misjuist.
Goh…. Nou, het eerste gedeelte kon ik nog wel volgen. Maar kan de rest misschien in Jip en Janneke taal?
Alleen de laatste zin heeft uitleg nodig…P.S. Je wordt niet geflest.Probeer m’n mailadres maar eens uit…
May 9, 2002 at 10:59 #16297> Nee, ik vind het niet gezellig, omdat gezelligheid slechts uit de fles te halen is, en ik krijg de indruk dat wij hier geflest (kopschip!) worden, want het is verboden aapjes nootjes voederen (ook als ze happen), echter een bedankje is op zijn/haar plaats voor mijn alom volprezen gelaatsovertuiging! Edoch, de vervolgde studiedirectie is alom misjuist.
Drink je niet te veel?
May 12, 2002 at 14:36 #16299>
June 16, 2003 at 05:15 #17360> > Nee, ik vind het niet gezellig, omdat gezelligheid slechts uit de fles te halen is, en ik krijg de indruk dat wij hier geflest (kopschip!) worden, want het is verboden aapjes nootjes voederen (ook als ze happen), echter een bedankje is op zijn/haar plaats voor mijn alom volprezen gelaatsovertuiging! Edoch, de vervolgde studiedirectie is alom misjuist.
> Goh…. Nou, het eerste gedeelte kon ik nog wel volgen. Maar kan de rest misschien in Jip en Janneke taal?
> Alleen de laatste zin heeft uitleg nodig…> P.S. Je wordt niet geflest.Probeer m’n mailadres maar eens uit…
June 16, 2003 at 07:53 #17362> > > Nee, ik vind het niet gezellig, omdat gezelligheid slechts uit de fles te halen is, en ik krijg de indruk dat wij hier geflest (kopschip!) worden, want het is verboden aapjes nootjes voederen (ook als ze happen), echter een bedankje is op zijn/haar plaats voor mijn alom volprezen gelaatsovertuiging! Edoch, de vervolgde studiedirectie is alom misjuist.
> > Goh…. Nou, het eerste gedeelte kon ik nog wel volgen. Maar kan de rest misschien in Jip en Janneke taal?
> > Alleen de laatste zin heeft uitleg nodig…> > P.S. Je wordt niet geflest.Probeer m’n mailadres maar eens uit…
Het is verdorie KOFSCHIP en niet koPschip
June 16, 2003 at 09:02 #17364> > > > Nee, ik vind het niet gezellig, omdat gezelligheid slechts uit de fles te halen is, en ik krijg de indruk dat wij hier geflest (kopschip!) worden, want het is verboden aapjes nootjes voederen (ook als ze happen), echter een bedankje is op zijn/haar plaats voor mijn alom volprezen gelaatsovertuiging! Edoch, de vervolgde studiedirectie is alom misjuist.
> > > Goh…. Nou, het eerste gedeelte kon ik nog wel volgen. Maar kan de rest misschien in Jip en Janneke taal?
> > > Alleen de laatste zin heeft uitleg nodig…> > > P.S. Je wordt niet geflest.Probeer m’n mailadres maar eens uit…
>
> Het is verdorie KOFSCHIP en niet koPschipen Edoch: zoek onder E in je woordenboekje
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.