teeleeviezie

Home Forums Stammtisch teeleeviezie

This topic contains 5 replies, has 3 voices, and was last updated by  Pieter 21 years, 2 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Pieter
    Participant

Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?

Wordt vervolgd……

Hmmmmm……

Douwe
    Participant

Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.

> Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
    >
    > Wordt vervolgd……
    >
    > Hmmmmm……

admin
    Keymaster

Ja lekkere cadeaus geven jullie zeg! nou ben ik zeker de löl, dacht het niet!

wel gaaf dat ie t nog deed.

> Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.
    >
    > > Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
    > >
    > > Wordt vervolgd……
    > >
    > > Hmmmmm……
    >
    >

admin
    Keymaster

Nou mist het SB de 3758e aflevering van Cheers

> Ja lekkere cadeaus geven jullie zeg! nou ben ik zeker de löl, dacht het niet!
    >
    >
    > wel gaaf dat ie t nog deed.
    >
    > > Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.
    > >
    > > > Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
    > > >
    > > > Wordt vervolgd……
    > > >
    > > > Hmmmmm……
    > >
    > >
    >
    >

admin
    Keymaster

> Nou mist het SB de 3758e aflevering van Cheers
    >
    > > Ja lekkere cadeaus geven jullie zeg! nou ben ik zeker de löl, dacht het niet!
    > >
    > >
    > > wel gaaf dat ie t nog deed.
    > >
    > > > Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.
    > > >
    > > > > Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
    > > > >
    > > > > Wordt vervolgd……
    > > > >
    > > > > Hmmmmm……
    > > >
    > > >
    > >
    > >
    >
    >
    >

Pieter
    Participant

Misschien kunnen Kwik Kwek en Plak ‘m nog maken

> > Nou mist het SB de 3758e aflevering van Cheers
    > >

> > > Ja lekkere cadeaus geven jullie zeg! nou ben ik zeker de löl, dacht het niet!
    > > >
    > > >
    > > > wel gaaf dat ie t nog deed.
    > > >
    > > > > Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.
    > > > >
    > > > > > Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
    > > > > >
    > > > > > Wordt vervolgd……
    > > > > >
    > > > > > Hmmmmm……
    > > > >
    > > > >
    > > >
    > > >
    > >
    > >
    > >
    >
    >

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.