Home › Forums › Stammtisch › teeleeviezie
This topic contains 5 replies, has 3 voices, and was last updated by Pieter 21 years, 2 months ago.
-
AuthorPosts
-
February 16, 2004 at 12:22 #14231
Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
Wordt vervolgd……
Hmmmmm……
February 16, 2004 at 14:19 #18159Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.
> Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
>
> Wordt vervolgd……
>
> Hmmmmm……February 16, 2004 at 15:19 #18161Ja lekkere cadeaus geven jullie zeg! nou ben ik zeker de löl, dacht het niet!
wel gaaf dat ie t nog deed.
> Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.
>
> > Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
> >
> > Wordt vervolgd……
> >
> > Hmmmmm……
>
>February 16, 2004 at 17:03 #18162Nou mist het SB de 3758e aflevering van Cheers
> Ja lekkere cadeaus geven jullie zeg! nou ben ik zeker de löl, dacht het niet!
>
>
> wel gaaf dat ie t nog deed.
>
> > Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.
> >
> > > Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
> > >
> > > Wordt vervolgd……
> > >
> > > Hmmmmm……
> >
> >
>
>February 17, 2004 at 07:57 #18163> Nou mist het SB de 3758e aflevering van Cheers
>
> > Ja lekkere cadeaus geven jullie zeg! nou ben ik zeker de löl, dacht het niet!
> >
> >
> > wel gaaf dat ie t nog deed.
> >
> > > Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.
> > >
> > > > Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
> > > >
> > > > Wordt vervolgd……
> > > >
> > > > Hmmmmm……
> > >
> > >
> >
> >
>
>
>February 17, 2004 at 09:00 #18164Misschien kunnen Kwik Kwek en Plak ‘m nog maken
> > Nou mist het SB de 3758e aflevering van Cheers
> >> > > Ja lekkere cadeaus geven jullie zeg! nou ben ik zeker de löl, dacht het niet!
> > >
> > >
> > > wel gaaf dat ie t nog deed.
> > >
> > > > Nee. Bovendien heb ik (noch jij) hem kapot gemaakt.
> > > >
> > > > > Hmmmmmm…… Krijg net van de KK van afgelopen zaterdag te horen dat het SB vond dat die ‘kapotte’ TV die we eerlijk op de SB-kamer gevonden hadden het stiekum toch nog deed……hmmmmmmm. Smeerlap, dekt jouw verzekering dit?
> > > > >
> > > > > Wordt vervolgd……
> > > > >
> > > > > Hmmmmm……
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
> >
>
> -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.