Tabelletjesdrang

Home Forums Stammtisch Tabelletjesdrang

This topic contains 17 replies, has 4 voices, and was last updated by  SJB 22 years, 1 month ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

admin
    Keymaster

In overeenstemming met de ALV-pöllen-statistiek van het College en de fanatiek van willekeurige oude deelnemers aan de Bohemen excursie (met dank aan de tabelletjedrang van DJJvH) is het verwonderlijk en verwerpelijk dat ik:
    * in het pöllenregister op nr 26 sta
    * op de deelnemerslijst op 22 sta.

Zo kom ik natuurlijk nooit in de pöl-top-22…

Douwe
    Participant

Tja ik ken het gevoel. Van de top-11 in het pollenregister gaan er 10 mee. Oftewel, ik zal alleen tov dhr. Bons een plaatsje kunnen winnen.

De excursielijst is volgens mij een minuut geleden geupdated.

admin
    Keymaster

Goed he

admin
    Keymaster

We moeten een tabelletje maken waarbij het aantal bijgewoonde ALV’s wordt gelinkt aan het aantal mogelijk te bezoeken ALV’s sinds het lidmaatschap, kort gezegd: presentpercentage, nog korter: %. Dan ziet de tabel er nog beroerder uit, want dan gaan de eerstejaars (1 uit 1)er met de pot vandoor…

admin
    Keymaster

Mogelijk sinds 86ste (gokje?) ALV

Dit is 36/(129-86)= 83.7% aanwezig

admin
    Keymaster

Mogelijk sinds 95ste (gokje?) ALV

Dit is 34/(129-95)= 100% aanwezig

admin
    Keymaster

Mogelijk sinds 118ste (gokje?) ALV

Dit is 10/(129-118)= 90.9% aanwezig, ivm verslapen tijdens excursie eentje (een dure) gemist!

admin
    Keymaster

Ipv dat er dus ‘jaar xx’ of ‘koploper xx’ staat kan er beter op de plaats van de ‘xx’ het begin alv nummer staan ipv het jaar, gevolgd door het %…

Pieter
    Participant

Nee nee, dan gaat PIERRE er met de pot vandoor: 100%

Dan ziet de tabel er nog beroerder uit, want dan gaan de eerstejaars (1 uit 1)er met de pot vandoor…

Douwe
    Participant

Ik ben voor! Dan laat ik eindelijk DvH en MJS (weer) eens achter me. Sinds dat zij bestuur zijn plannen zij alle ALV’s, waar zijzelf uiteraard altijd kunnen, dusdanig dat ik er niet bij kan zijn.

>
    > Ipv dat er dus ‘jaar xx’ of ‘koploper xx’ staat kan er beter op de plaats van de ‘xx’ het begin alv nummer staan ipv het jaar, gevolgd door het %…

Pieter
    Participant

Oh, ik had de volgende berichtjes nog niet gelezen. Maar goed, een paar extra veren in m’n eigen reet steken kan geen kwaat. (of schrijf je dat met een d?)

> Nee nee, dan gaat PIERRE er met de pot vandoor: 100%

> Dan ziet de tabel er nog beroerder uit, want dan gaan de eerstejaars (1 uit 1)er met de pot vandoor…

admin
    Keymaster

Waarom heb je het nou over de top-11 van het pöllenregister, en niet over de top-12? Nr. 11 van het pöllenregister gaat niet eens mee, en nr. 12 wel, dus als je het over de top-12 had gehad, had je het over een een groter percentage van de pöllen-top die mee ging gehad, daarmee je eigen gemopper meer reden gevend!

> Tja ik ken het gevoel. Van de top-11 in het pollenregister gaan er 10 mee. Oftewel, ik zal alleen tov dhr. Bons een plaatsje kunnen winnen.

> De excursielijst is volgens mij een minuut geleden geupdated.

admin
    Keymaster

> ?

> Waarom heb je het nou over de top-11 van het pöllenregister, en niet over de top-12? Nr. 11 van het pöllenregister gaat niet eens mee, en nr. 12 wel, dus als je het over de top-12 had gehad, had je het over een een groter percentage van de pöllen-top die mee ging gehad, daarmee je eigen gemopper meer reden gevend!

> > Tja ik ken het gevoel. Van de top-11 in het pollenregister gaan er 10 mee. Oftewel, ik zal alleen tov dhr. Bons een plaatsje kunnen winnen.

> > De excursielijst is volgens mij een minuut geleden geupdated.

admin
    Keymaster

Dat was een test om te kijken wie er op elke slak zout wil strooien. Wat op zich weer geen slecht idee is, gezien de dempende werking van slakken op de groeicurve van de Miolnir-sla.

admin
    Keymaster

Hoezee laat jij je mij weer eens achter!!!?
    In welke droom wereld leef je?
    De enige keren dat ik achter je stond was om jouw laffe reet weer de hoek in te duwen. Een hoek waar je was uit gevlucht omdat een eerste jaars meisje zich daar wilde profileren!

> Ik ben voor! Dan laat ik eindelijk DvH en MJS (weer) eens achter me. Sinds dat zij bestuur zijn plannen zij alle ALV’s, waar zijzelf uiteraard altijd kunnen, dusdanig dat ik er niet bij kan zijn.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)

You must be logged in to reply to this topic.