Subject

Home Forums Stammtisch Subject

This topic contains 10 replies, has 1 voice, and was last updated by  admin 22 years, 7 months ago.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Druk hier.
    Er wordt wel erg vaag geluld.

admin
    Keymaster

Relax man!! Loop niet te fokken

admin
    Keymaster

Anders word je uit de Tostiband geroyeerd wegens “falen” of weigeren tot gek doen!

admin
    Keymaster

Mag ik wederom bezwaar aantekenen tegen het gebruik van onbegrijpelijke Nicknames?

>
    > Anders word je uit de Tostiband geroyeerd wegens “falen” of weigeren tot gek doen!

admin
    Keymaster

> Mag ik wederom bezwaar aantekenen tegen het gebruik van onbegrijpelijke Nicknames?

Nee, dat mag zeker niet. Ik ben erg blij met mijn nickname. (Wat zou de relatie tussen een nickname en nickpointmigratie trouwens zijn? Interessant.)

Bovendien maak ik ook bezwaar tegen de qualificeren als ‘vaag gelul’ van mijn toch uiterst concrete verhaal over de nachtbus en de taxichaffeur. Bovendien vind ik het erg kwetsend om dit soort emotionele belevenissen vaag te noemen. Beta zeker? Houdt niet zo van dat tochy-feely gedoe, of wel?

admin
    Keymaster

:Tuurlijk mag dat Bouko.

Mag ik wederom bezwaar aantekenen tegen het gebruik van onbegrijpelijke Nicknames?

> >
    > > Anders word je uit de Tostiband geroyeerd wegens “falen” of weigeren tot gek doen!

admin
    Keymaster

> Mag ik dan in de tostoband? Aaaaahhh, please?
    > Anders word je uit de Tostiband geroyeerd wegens “falen” of weigeren tot gek doen!

admin
    Keymaster

Carpaccio, Leerdammer kaas, Leerdammer kaas,
    Leerdammer kaas, Leerdammer kaas, Carpaccio
    Wat een combinatio

> > Mag ik dan in de tostoband? Aaaaahhh, please?
    > > Anders word je uit de Tostiband geroyeerd wegens “falen” of weigeren tot gek doen!

admin
    Keymaster

Ik, als presentator van de tostibent zal je aankondigen bij de komende ALV, De enige voorwaarde is dat je je wel moet houden aan de profilatie naar de kroeg toe: “gek doen”.

admin
    Keymaster

Dat is een betrekkelijk gekunselde aanname, die uit de bocht vlieg qua misvatting! Hoewel de mist natuurlijk moeilijk zicht gaf op de wazige assumptie van een verwarring van achternamen met xenöörthologistische spraakverwarringen!

admin
    Keymaster

> Dat is een betrekkelijk gekunselde aanname, die uit de bocht vlieg qua misvatting! Hoewel de mist natuurlijk moeilijk zicht gaf op de wazige assumptie van een verwarring van achternamen met xenöörthologistische spraakverwarringen!

Jij bent echt vaag!

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.