Stripjes

Home Forums Stammtisch Stripjes

This topic contains 6 replies, has 3 voices, and was last updated by  Mr. T 22 years, 5 months ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Pieter
    Participant

kijk ik nou gewoon te vaak op de hoompeetsj, of staan er echt al twee dagen dezelfde stripjes bij de links?

Mr. T
    Participant

Nou, ik heb zojuist hartelijk gelachen om de nieuwe fokke en sukke. Die dilbert snapte ik uiteraard weer niet. Jammer.

> kijk ik nou gewoon te vaak op de hoompeetsj, of staan er echt al twee dagen dezelfde stripjes bij de links?

Pieter
    Participant

F&S zijn inderdaad weer uitstekend. Dilbert is een natte tosti.

Zeg thomas, heb jij ook zo’n een leuke boeiende baan?

> Nou, ik heb zojuist hartelijk gelachen om de nieuwe fokke en sukke. Die dilbert snapte ik uiteraard weer niet. Jammer.

> > kijk ik nou gewoon te vaak op de hoompeetsj, of staan er echt al twee dagen dezelfde stripjes bij de links?

Mr. T
    Participant

Je kunt aan de aanwezigheid op de ’tisch wel zien hoe boeiend je werk is, lijkt ‘t. En ik word een beetje gestoord van Dilbert. Kan iemand dat ding eraf gooien. Ik werk nu al een maand op een kantoor en ik snap die kantoorgrappen nog steeds niet.

> F&S zijn inderdaad weer uitstekend. Dilbert is een natte tosti.

> Zeg thomas, heb jij ook zo’n een leuke boeiende baan?

> > Nou, ik heb zojuist hartelijk gelachen om de nieuwe fokke en sukke. Die dilbert snapte ik uiteraard weer niet. Jammer.

> > > kijk ik nou gewoon te vaak op de hoompeetsj, of staan er echt al twee dagen dezelfde stripjes bij de links?

Pieter
    Participant

Dilbert is slecht voor de onze foute-Miolnir-grappen-reputatie.

Dus

> Je kunt aan de aanwezigheid op de ’tisch wel zien hoe boeiend je werk is, lijkt ‘t. En ik word een beetje gestoord van Dilbert. Kan iemand dat ding eraf gooien. Ik werk nu al een maand op een kantoor en ik snap die kantoorgrappen nog steeds niet.

>
    > > F&S zijn inderdaad weer uitstekend. Dilbert is een natte tosti.

> > Zeg thomas, heb jij ook zo’n een leuke boeiende baan?

> > > Nou, ik heb zojuist hartelijk gelachen om de nieuwe fokke en sukke. Die dilbert snapte ik uiteraard weer niet. Jammer.

> > > > kijk ik nou gewoon te vaak op de hoompeetsj, of staan er echt al twee dagen dezelfde stripjes bij de links?

Ik moet hier toch echt ff ingrijpen.
    Dilbert is om in je broek te pissen van het lachen als je ooit bij het verkeerde bedrijf gewerkt hebt. Uiteraard moet het wel in het engels, want die slechte vertalingen zuigen als een 1500 W stofzuiger.
    Dus. Dat wou ik ff zeggen.

Mr. T
    Participant

Krijg jij ook intermediair? Daar staat een Dilbert strip in van acht plaatjes, en ook die snap ik niet. Gelukkig zit dat ding altijd ergens ver weggestopt. Pathuis is wel lachen, meestal.

Virus-M kan toch gewoon dat stripje van de site halen, daar is geen aparte commissie voor nodig, dunkt mij.

> Dilbert is slecht voor de onze foute-Miolnir-grappen-reputatie.

> Dus

> > Je kunt aan de aanwezigheid op de ’tisch wel zien hoe boeiend je werk is, lijkt ‘t. En ik word een beetje gestoord van Dilbert. Kan iemand dat ding eraf gooien. Ik werk nu al een maand op een kantoor en ik snap die kantoorgrappen nog steeds niet.

> >
    > > > F&S zijn inderdaad weer uitstekend. Dilbert is een natte tosti.

> > > Zeg thomas, heb jij ook zo’n een leuke boeiende baan?

> > > > Nou, ik heb zojuist hartelijk gelachen om de nieuwe fokke en sukke. Die dilbert snapte ik uiteraard weer niet. Jammer.

> > > > > kijk ik nou gewoon te vaak op de hoompeetsj, of staan er echt al twee dagen dezelfde stripjes bij de links?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.