stilte…

Home Forums Stammtisch stilte…

This topic contains 4 replies, has 2 voices, and was last updated by  Pieter 23 years, 6 months ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Stilte voor de storm. Enkele lieden in ons midden weten (nog) niet welk onheil ze boven het hoofd hangt.
    Donkere wolken pakken zich samen boven de Boullonnais, Thor’s wagen vliedt met zijn bokken in gezwinde spoed over het wolkendek, al zwaaiend en flitend met zijn moker.

Schouderophalend lees ik dit bericht terug en vraag me af: waarom heb ik dit eigenlijk getypt? wat wilde ik de medemens mededelen? waarom? waarom? waarom…

Zuchtend trek ik nog maar een biertje open en ga daar eens in een lange sessie over nadenken.

Pieter
    Participant

Inderdaad, wat een gelul zeg! Alsof jij om 11:31 al een biertje opentrekt! Uehmmm, tja…… waarschijnlijk doe je dat wel…ja….dus…. Maar alsof jij in lange sessies nadenkt; daar geloof ik nou geen ene reet van.

Laat ik maar snel verder gaan met afstuderen, dat is tenminste geloofwaardig.

admin
    Keymaster

> Inderdaad, wat een gelul zeg! Alsof jij om 11:31 al een biertje opentrekt! Uehmmm, tja…… waarschijnlijk doe je dat wel…ja….dus…. Maar alsof jij in lange sessies nadenkt; daar geloof ik nou geen ene reet van.

> Laat ik maar snel verder gaan met afstuderen, dat is tenminste geloofwaardig.

Waarom zou je afstuderen, als je ook bier kunt drinken? Om na te denken? Ik denk het niet… maar drink het wel…

admin
    Keymaster

Mensen die uren nadenken in sessies kunnen niet drinken, mensen die drinken kunnen niet afstuderen, maar mensen die afstuderen denken wel na in sessies. waar gaat het mis in deze cirkel? of is het een kapotte driehoek?

Pieter
    Participant

Ik wou hierop reageren, maar ik heb nu al vijf keer weggehaald wat ik getypt had, dus nu schrijf ik maar niks meer.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.