stageplek!

Home Forums Stammtisch stageplek!

This topic contains 12 replies, has 7 voices, and was last updated by  Douwe 14 years, 3 months ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

MK
    Participant

Heeft iemand nog een idee of tips voor een stageplek voor mij, structureel geoloog/sedimentoloog? Alle suggesties zijn welkom!!

Marijn

Douwe
    Participant

Ja hoor, bij Schelp is het altijd gezellig. Welk gebied wil je aan werken?

McBrown
    Participant

Per wanneer en hoe lang? (duur van de stage, niet je lengte…..)

CdG
    Keymaster

Uit mijn ooghoek las ik ‘stapelgek’ i.p.v. ‘stageplek’. Dat laatste kan ik je niet bieden en van die eerste lopen er al genoeg rond!

bvo
    Participant

Industrie of acamedies?

Gezien de bereidheid van de OL is het wenselijk voor MR een hulp/help-borrel te organiseren onder de naam: de Officiele Miolnir’s Eerste- en Laatstejaars Erbarmelijke Toestand. Tijdens deze OMELET-borrel is bvo-vertegenwoordiging een eitje…

MK
    Participant

Zuid Afrika ;-)

MK
    Participant

Per september 2011 voor drie maanden, afhankelijk van of ik mee kan doen met een zomerprogramma van 10-12 weken in de mijnbouw. Dit is niet echt een stage, maar moet nog wel door een selectie. Weet niet wanneer ik hier iets over hoor en wanneer dit gaat plaatsvinden: juni-september…..
    Ben sowieso aan het verder kijken naar stages in de petroleum voor de periode daarna….heb je nog iets bij attack? ;-)

MK
    Participant

het vorige bericht is een reactie op McBrown…..

MK
    Participant

Ik ben helemaal voor een borrel! Is het bestuur nog actief aan het borrel-plannen??

Banaan
    Participant

Dit soort borrels leggen je over het algemeen geen windeieren…

Menne
    Participant

Volgens mij kan je voor een zomerstage nu nog bij Schlum een aanvraag indienen

McBrown
    Participant

Helaas, zoals ik al vermoedde, hebben we waarschijnlijk geen werk voor een student geoloog . Ik denk dat je bij Schelp/Schlum of zoiets veel meer kans hebt, aangezien die veel groter zijn. Succes d’r mee!

Douwe
    Participant

Nice try. Helaas hebben we de geologie daar voorlopig opgelost. Ik zal hier eens rondvragen voor wat er de komende tijd nog te doen is bij New Ventures.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.