stage gezocht!

Home Forums Stammtisch stage gezocht!

This topic contains 9 replies, has 6 voices, and was last updated by  Douwe 17 years, 2 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Karen
    Participant

Hallo allemaal,

Ik ben bijna klaar met mn vakken en wil graag dit najaar drie maanden een geologische stage gaan lopen bij een bedrijf ergens in een gaaf land (Nieuw Zeeland of Canada ofzo)! Wie o wie heeft er goeie contacten voor mij en kan me op weg helpen??

Groetjes, Karen

McBrown
    Participant

Ik liep stage in Assen en woonde in Anreep; is dat voor de huidige generatie geologen niet meer gaaf genoeg of zo??

Canada -> try Pim
    Nieuw Zeeland -> try Jeanine

sier
    Participant

Moet het bij een bedrijf zijn? Anders weet ik wel een paar paleo opgravingen (dus geologische kennis is handig) in Spanje, Georgie of Duitsland

Pim van Geffen
    Participant

Als je nu even hiernaartoe vliegt: volgende week donderdag komen ze hier op de faculteit langs van BHP Billiton om studenten te recruteren http://www.bhpbilliton.com/bb/peopleEmployment/graduateCareers.jsp

Anders heeft Anglo American nog altijd plek voor een paar STEP studenten
    http://www.angloamerican.co.uk/careers/workexperience/step/

Succes!

Matthijs de Rooij
    Participant

Wat dacht je van een 10-daagse geologie-stage in Turkije?

Karen
    Participant

Ah ja relaxt, denk je dat ze mn OV goedkeuren als ticket? Maar ik ga sowieso wel even mailen. Voor STEP zie ik dat de uiterlijke inschrijfdatum 31 januari was, denk je dat daar nog iets mee te regelen valt?

Pim van Geffen
    Participant

Ik kan Mike Buchanan wel even melen… moet je het wel eerst heel lief vragen!

Karen
    Participant

Eej, ja als je dat zou willen doen, super!! PLzzz?? :)

ben erg benieuwd wat de mogelijkheden zijn!

Pim van Geffen
    Participant

Lieve tante K-tje,

Ik moet je helaas teleurstellen…

Reply Anglo:

Pim,

Sorry but the application process is closed. Interviews to start next week. We have had a lot of interest this year… Approx. 145 applications.

Regards,

Mike

Douwe
    Participant

Ik kan je wellicht wel een stage in Grijswijk aanbieden dat gaat óver een gaaf land.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.