sportterm

Home Forums Stammtisch sportterm

This topic contains 6 replies, has 4 voices, and was last updated by  Mr. T 20 years, 10 months ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

admin
    Keymaster

… blijkbaar heb je niet genoeg verstand van sport op een sportief totootje in te vullen als je wel weet wat buitenspel is.

bvo
    Participant

…ben trouwens blij dat de Tisch vrij is van sporttermen en kampioenschappen, waarbij ik het verboden woord aan niemand zal opdringen, zeker niet aan diegenen, die even tot rust willen komen en de Tisch opzoeken tijdens alle gekte rond het voetb… pffff, ging ik bijna de fout in.

Pieter
    Participant

VOETBAL! VOETBAL! VOETBAL! VOETBAL! VOETBAL! VOETBAL! VOETBAL! VOETBAL! VOETBAL! VOETBAL!

> …ben trouwens blij dat de Tisch vrij is van sporttermen en kampioenschappen, waarbij ik het verboden woord aan niemand zal opdringen, zeker niet aan diegenen, die even tot rust willen komen en de Tisch opzoeken tijdens alle gekte rond het voetb… pffff, ging ik bijna de fout in.

bvo
    Participant

…foute kleuter

Mr. T
    Participant

> …foute kleuter
    >

Hahaha zag gisteren de wedstrijd in het gezelschap van een tiental zweedse schonen!!

bvo
    Participant

…hallo vieze homo, waarom ga je naar een elftal zwetende mannen kijken als je ook (met je mond open) naar een tiental Zweedse Ikeas kan kijken? Of ga je weer voor de kwantiteit?

Ik kijk dus ook nooit naar mannensporten… zie message 4272

Mr. T
    Participant

de blonde zweedse dames stonden voor het scherm. Ik heb geen groen grassprietje van het veld gezien.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.