sorry

Home Forums Stammtisch sorry

This topic contains 12 replies, has 6 voices, and was last updated by  admin 19 years, 11 months ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Helaas ben ik niet aanwezig bij de thuisblijversborrel, wat natuurlijk erg jammer is bij iets dat met een beetje fantasie als nevenactiviteit was te kwalificeren en als zodanig is aangekondigd. De verbouw-activiteiten bij mij thuis die een tijdje geleden stil kwamen te liggen zijn gisteren out of the blue weer hervat, met als resultaat een niet aflatende teringherrie en een kapotte douche. Aangezien volgende week mijn laatste tentamens van dit jaar zijn ben ik halsoverkop naar mijn ouders gevlucht om mij daar in alle rust voor te bereiden. Meneer de Praeses zal jullie echter met open armen ontvangen, en het gemis van een chagerijnige, stinkende neef compenseren met enthausiast geborrel van zijn kant.
    Tot ziens allemaal
    Mattijs

admin
    Keymaster

Morgen 21:00 in de Hijweege, de thuisblijversborrel, die dus geen neven activiteit zal zijn maar wel met de thuisblijvende praeses.
    Komt allen.

admin
    Keymaster

misschien handig om iedereen ff te mailen??

Pim van Geffen
    Participant

Ja! Ik blijf ook thuis. Doei!

admin
    Keymaster

De borrel staat gewoon aangekondigd in de laatste ledenbrief

Pim van Geffen
    Participant

Heb vanavond al een andere borrel: de Whistler I, met collegeo’s.

Cheers! PvG

Mr. T
    Participant

Leuven 78 was wederom een groot succes

Hoepel
    Participant

ahum… sorry dat ik al voor aankomst in Utrecht pizza’s aan het leggen was in de intercity uit Den Haag. Voortaan toch het avondeten maar niet overslaan en direct naar de Miolnirborrel…

Jan
    Participant

ha ha trefpunt niet eens gehaald dus.

Hoepel
    Participant

er staat me nu ook nog iets bij van een telefoongesprek met annelies…
    had ik haar ook gebeld en zouden we met zn drieen op het trefpunt afspreken? de verwarring is nu compleet.

Jan
    Participant

zat zij ook in de trein? Wat een toeval!!

b’vo
    Participant

…nou het was een gezellige borrel met de lekkere Rector e.t. en Pipo… Uit pure ellende ben maar bier gaan jatten van jongerejaars BGers en geuzen… En heb omstreeks 4en het pand uit vrije wil verlaten… Ik hoorde wel dat de Praeses ook in z’n uppie heeft gedronken…?

admin
    Keymaster

dat telefoongesprek kan ik me ook herinneren! alleen niet meer waar het over ging…
    ik had trouwens mijn trein gehaald en ben thuis keihard door mijn zusje en haar vriendje uitgelachen omdat ik zo bezopen als een toeter binnen kwam strompelen…
    volgende keer maar gewoon in utrecht slapen.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.