Sleipnir

Home Forums Stammtisch Sleipnir

This topic contains 3 replies, has 1 voice, and was last updated by  admin 22 years, 6 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Diegænæ die dæ Nørse mythøløgie zijn vergæten øf nøøit hebben gewæten, zullen zich niet verbåzen dåt de Nøren nååst hæt verzinnen van møøi klinkende benåmingen øøk een vølk is die ze gebruikt.

Øøit wel eens bøven het Sleipnir veld gevåren? Tøch ben ik nog geen 6-bænige påården tegengekømen… Æn het toestenbøørd is ook even wennen.

admin
    Keymaster

Diegænæ die dæ Nørse mythøløgie zijn vergæten øf nøøit hebben gewæten, zullen zich niet verbåzen dåt de Nøren nååst hæt verzinnen van møøi klinkende benåmingen øøk een vølk is die ze gebruikt.

Øøit wel eens bøven het Sleipnir veld gevåren? Tøch ben ik nog geen 6-bænige påården tegengekømen… Æn het toestenbøørd is ook even wennen.

[img]http://images.google.com/images?q=tbn:WJEgEDSJ0loC:www.imperia-[/img]

admin
    Keymaster

Sleipnir.jpg

admin
    Keymaster

Poehoe, wat is internet hier traag zeg…
    stoel.gif

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.