Home › Forums › Stammtisch › slaapzakken en matjes enzo
This topic contains 9 replies, has 4 voices, and was last updated by Matthijs de Rooij 22 years, 1 month ago.
-
AuthorPosts
-
April 8, 2003 at 07:38 #13891
Krijgen we nog ooit een serieuze paklijst? Ik moet ook nog langs albert heijn om mijn knapzak te vullen dus de tijd dringt voor de werkende man.
Trouwens, ik ga er van uit dat we vroeg vertrekken, dus wie heeft er een slaapplaats voor vrijdagavnond a.s.?
April 8, 2003 at 07:45 #17036> knapzak inhoud moet zijn:
chips, strorum, chocola voor de fondue EN alle miolnirvrouwen, bammetjes voor de 1e lunch (of hoeft dat niet?) en natuurlijk een stralend humeur!!
ik kan je helaas geen slaapplekje aanbieden, ben nl aan het stappen in Amsterdam de avond ervoor om in ieder geval zo brak mogelijk in de bus te stappen> Krijgen we nog ooit een serieuze paklijst? Ik moet ook nog langs albert heijn om mijn knapzak te vullen dus de tijd dringt voor de werkende man.
> Trouwens, ik ga er van uit dat we vroeg vertrekken, dus wie heeft er een slaapplaats voor vrijdagavnond a.s.?
April 8, 2003 at 07:49 #17037Je kan wel bij mij tukken.
Ben alleen pas om 11:30 terug van trainenApril 8, 2003 at 07:50 #17038De brief is onderweg, denk ik.
De knapzaklijst klopt wel aardig.
Verder: Je paspoort moet tot/met 20 juli geldig zijn. We vertrekken om 7:00 vanaf het Jaarbeursplein.
We reizen met busjes en geen Opel Manta, dus die mat mag je van mij thuis laten.
Ik heb ook een slaapplek nodig.April 8, 2003 at 07:52 #17039Verdere inhoud van de knapzak: grote portie zinloze humor, het ‘joepie-we-gaan-weer-gevoel’ en een stopwatch….
> De brief is onderweg, denk ik.
> De knapzaklijst klopt wel aardig.
> Verder: Je paspoort moet tot/met 20 juli geldig zijn. We vertrekken om 7:00 vanaf het Jaarbeursplein.
> We reizen met busjes en geen Opel Manta, dus die mat mag je van mij thuis laten.
> Ik heb ook een slaapplek nodig.April 8, 2003 at 08:07 #17040stopwatch? Om te watchen wanneer we stoppen? Of om op te nemen in hoeveel seconden we een krat Strorum wegtikken?
PS Smeerlap, ik kan je helaas geen tukplek aanbieden, want ik ben bij mijn ouders vrijdagavond… Iedereen is dus lekker uitgerust om op vakantie te gaan…
April 8, 2003 at 08:53 #17042Ik: kaal, gespierd, good-looking, slaapplek
Jij: blond, goed gevormd, twee tieten, bent op zoek naar bedje. Reageer z.s.m.!(bij geen reacties mag jij pas, Smeerlap!)
> stopwatch? Om te watchen wanneer we stoppen? Of om op te nemen in hoeveel seconden we een krat Strorum wegtikken?
> PS Smeerlap, ik kan je helaas geen tukplek aanbieden, want ik ben bij mijn ouders vrijdagavond… Iedereen is dus lekker uitgerust om op vakantie te gaan…
April 8, 2003 at 11:24 #17058Ik, blond (in Spaanse begrippen dan), goed gevormd (allicht, wie van Miolnir is dat niet), twee tieten (neem ik los mee, kun je nog keizen welke maat je wilt), op zoek naar bedje (liefst iets eerder dan 23.30 uur, zoals bij MJS)
> Ik: kaal, gespierd, good-looking, slaapplek
> Jij: blond, goed gevormd, twee tieten, bent op zoek naar bedje. Reageer z.s.m.!> (bij geen reacties mag jij pas, Smeerlap!)
>
> > stopwatch? Om te watchen wanneer we stoppen? Of om op te nemen in hoeveel seconden we een krat Strorum wegtikken?> > PS Smeerlap, ik kan je helaas geen tukplek aanbieden, want ik ben bij mijn ouders vrijdagavond… Iedereen is dus lekker uitgerust om op vakantie te gaan…
April 8, 2003 at 13:07 #17064hallooooooooo,
moeten we voortaan voor alle buitenlanders een sportkantine regelen, waar jullie de voor-excursie nacht kunnen slapen!!!!!!!!!!
April 9, 2003 at 05:56 #17074JA!, en ook voor de terugkomstnacht.
> hallooooooooo,
> moeten we voortaan voor alle buitenlanders een sportkantine regelen, waar jullie de voor-excursie nacht kunnen slapen!!!!!!!!!!
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.