Schokkende ontdekking…

Home Forums Stammtisch Schokkende ontdekking…

This topic contains 7 replies, has 7 voices, and was last updated by  bvo 16 years, 10 months ago.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Femke
    Participant

…bij het zoeken naar een hut in de Eifel kom ik erachter dat ik (na jaren van excursies) geen enkele stad (of groeve) in de Eifel bij naam weet te noemen… Doesn’t even ring a bell!

Blijkbaar is mijn methode van vrijdag-ochtend in een busje op het JBP stappen, om daar zondag-avond weer uit te stappen, zonder een betere besef van waar ik geweest ben als “ergens in Duitsland”, toch niet helemaal optimaal.

Hmmmm.. volgende excursie toch maar beter opletten :D

romee
    Participant

Ik heb nog wel wat Eifel-info liggen, als je even wacht tot volgende week, is het misschien zelfs wel uitg de desbetreffende verhuisdoos en getraceerd.

jetski
    Participant

Wij hebben nog wat ecursie gidsen uit de oude doos, op te halen in Utrecht. Verd er denk ik dat het mij net zo zal vergaan:-) allen schotland kan ik zo voor je uittekenen.

Dank voor alle aangeboden ondersteuning, maar ik heb zelf ook stapels gidsen liggen. Bovendien heb ik vorig jaar een excursie gerund en ben ik van plan om gewoon dat programma van de plank te trekken.

bvo
    Participant

… ik heb nog een autokaart over van Oekraine in het Cyrillisch van onze vakantie afgelopen weken. Die zal ik meenemen (voor als we verkeerd rijden).

Pim van Geffen
    Participant

гениально!

Matthijs de Rooij
    Participant

Dat gaat nu even niet, die tweede afslag die je noemt is nu afgesloten wegens werkzaamheden.

bvo
    Participant

En achter zo’n string hoeft geen uitroepteken.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.