Rolmop

Home Forums Stammtisch Rolmop

This topic contains 7 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 22 years, 11 months ago.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Mr. T
    Participant

Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’

admin
    Keymaster

> Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’

KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***

admin
    Keymaster

> > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’

> KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***

En dit is een vrouw???

Mr. T
    Participant

Voor de duidelijkheid:
    Mr. T is een man
    Superman is een man
    Wonderwoman is een vrouw
    The invisible man is een man
    Den P.e.t. is een man

De meeste namen spreken voor zich, als je een beetje Engels spreekt. Zo is “Mr.” de afkorting van “mister” en dat betekent “meneer”. “Man” en “woman” kunnen in het Nederlands vertaald worden als “man” en “vrouw”.

OOOOH je bedoelt “Op een schaal van een tot vijf”.
    Ik denk dat die persoon een soort “Zeven van negen”/”Seven of nine” (zie Startrek) is. Maar dan dus uit een ander sterrenstelsel en waarschijnlijk ook niet met zo’n strak pakje.

> > > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’

> > KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***

> En dit is een vrouw???

admin
    Keymaster

> Voor de duidelijkheid:
    > Mr. T is een man
    > Superman is een man
    > Wonderwoman is een vrouw
    > The invisible man is een man
    > Den P.e.t. is een man

> De meeste namen spreken voor zich, als je een beetje Engels spreekt. Zo is “Mr.” de afkorting van “mister” en dat betekent “meneer”. “Man” en “woman” kunnen in het Nederlands vertaald worden als “man” en “vrouw”.

> OOOOH je bedoelt “Op een schaal van een tot vijf”.
    > Ik denk dat die persoon een soort “Zeven van negen”/”Seven of nine” (zie Startrek) is. Maar dan dus uit een ander sterrenstelsel en waarschijnlijk ook niet met zo’n strak pakje.

> > > > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’

> > > KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***

> > En dit is een vrouw???

admin
    Keymaster

> Voor de duidelijkheid:
    > Mr. T is een man
    > Superman is een man
    > Wonderwoman is een vrouw
    > The invisible man is een man
    > Den P.e.t. is een man

> De meeste namen spreken voor zich, als je een b

Mr. T
    Participant

Den P.e.t. heeft denk ik een klap van de hamer gehad.

> > Voor de duidelijkheid:
    > > Mr. T is een man
    > > Superman is een man
    > > Wonderwoman is een vrouw
    > > The invisible man is een man
    > > Den P.e.t. is een man

> > De meeste namen spreken voor zich, als je een beetje Engels spreekt. Zo is “Mr.” de afkorting van “mister” en dat betekent “meneer”. “Man” en “woman” kunnen in het Nederlands vertaald worden als “man” en “vrouw”.

> > OOOOH je bedoelt “Op een schaal van een tot vijf”.
    > > Ik denk dat die persoon een soort “Zeven van negen”/”Seven of nine” (zie Startrek) is. Maar dan dus uit een ander sterrenstelsel en waarschijnlijk ook niet met zo’n strak pakje.

> > > > > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’

> > > > KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***

> > > En dit is een vrouw???

admin
    Keymaster

> Den P.e.t. heeft denk ik een klap van de hamer gehad.

>
    > > > Voor de duidelijkheid:
    > > > Mr. T is een man
    > > > Superman is een man
    > > > Wonderwoman is een vrouw
    > > > The invisible man is een man
    > > > Den P.e.t. is een man

> > > De meeste namen spreken voor zich, als je een beetje Engels spreekt. Zo is “Mr.” de afkorting van “mister” en dat betekent “meneer”. “Man” en “woman” kunnen in het Nederlands vertaald worden als “man” en “vrouw”.

> > > OOOOH je bedoelt “Op een schaal van een tot vijf”.
    > > > Ik denk dat die persoon een soort “Zeven van negen”/”Seven of nine” (zie Startrek) is. Maar dan dus uit een ander sterrenstelsel en waarschijnlijk ook niet met zo’n strak pakje.

> > > > > > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’

> > > > > KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***

> > > > En dit is een vrouw???

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.