Home › Forums › Stammtisch › Rolmop
This topic contains 7 replies, has 2 voices, and was last updated by admin 22 years, 11 months ago.
-
AuthorPosts
-
June 6, 2002 at 07:32 #13686
Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’
June 6, 2002 at 09:55 #16374> Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’
KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***
June 6, 2002 at 10:24 #16375> > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’
> KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***
En dit is een vrouw???
June 6, 2002 at 11:19 #16376Voor de duidelijkheid:
Mr. T is een man
Superman is een man
Wonderwoman is een vrouw
The invisible man is een man
Den P.e.t. is een manDe meeste namen spreken voor zich, als je een beetje Engels spreekt. Zo is “Mr.” de afkorting van “mister” en dat betekent “meneer”. “Man” en “woman” kunnen in het Nederlands vertaald worden als “man” en “vrouw”.
OOOOH je bedoelt “Op een schaal van een tot vijf”.
Ik denk dat die persoon een soort “Zeven van negen”/”Seven of nine” (zie Startrek) is. Maar dan dus uit een ander sterrenstelsel en waarschijnlijk ook niet met zo’n strak pakje.> > > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’
> > KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***
> En dit is een vrouw???
June 6, 2002 at 11:31 #16378> Voor de duidelijkheid:
> Mr. T is een man
> Superman is een man
> Wonderwoman is een vrouw
> The invisible man is een man
> Den P.e.t. is een man> De meeste namen spreken voor zich, als je een beetje Engels spreekt. Zo is “Mr.” de afkorting van “mister” en dat betekent “meneer”. “Man” en “woman” kunnen in het Nederlands vertaald worden als “man” en “vrouw”.
> OOOOH je bedoelt “Op een schaal van een tot vijf”.
> Ik denk dat die persoon een soort “Zeven van negen”/”Seven of nine” (zie Startrek) is. Maar dan dus uit een ander sterrenstelsel en waarschijnlijk ook niet met zo’n strak pakje.> > > > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’
> > > KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***
> > En dit is een vrouw???
June 6, 2002 at 11:31 #16377> Voor de duidelijkheid:
> Mr. T is een man
> Superman is een man
> Wonderwoman is een vrouw
> The invisible man is een man
> Den P.e.t. is een man> De meeste namen spreken voor zich, als je een b
June 6, 2002 at 11:39 #16379Den P.e.t. heeft denk ik een klap van de hamer gehad.
> > Voor de duidelijkheid:
> > Mr. T is een man
> > Superman is een man
> > Wonderwoman is een vrouw
> > The invisible man is een man
> > Den P.e.t. is een man> > De meeste namen spreken voor zich, als je een beetje Engels spreekt. Zo is “Mr.” de afkorting van “mister” en dat betekent “meneer”. “Man” en “woman” kunnen in het Nederlands vertaald worden als “man” en “vrouw”.
> > OOOOH je bedoelt “Op een schaal van een tot vijf”.
> > Ik denk dat die persoon een soort “Zeven van negen”/”Seven of nine” (zie Startrek) is. Maar dan dus uit een ander sterrenstelsel en waarschijnlijk ook niet met zo’n strak pakje.> > > > > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’
> > > > KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***
> > > En dit is een vrouw???
June 6, 2002 at 12:19 #16380> Den P.e.t. heeft denk ik een klap van de hamer gehad.
>
> > > Voor de duidelijkheid:
> > > Mr. T is een man
> > > Superman is een man
> > > Wonderwoman is een vrouw
> > > The invisible man is een man
> > > Den P.e.t. is een man> > > De meeste namen spreken voor zich, als je een beetje Engels spreekt. Zo is “Mr.” de afkorting van “mister” en dat betekent “meneer”. “Man” en “woman” kunnen in het Nederlands vertaald worden als “man” en “vrouw”.
> > > OOOOH je bedoelt “Op een schaal van een tot vijf”.
> > > Ik denk dat die persoon een soort “Zeven van negen”/”Seven of nine” (zie Startrek) is. Maar dan dus uit een ander sterrenstelsel en waarschijnlijk ook niet met zo’n strak pakje.> > > > > > Superman vliegt een beetje rond als hij op een dak van een flat ineens Wonderwoman ziet liggen. Ze is helemaal naakt en ligt met haar benen gespreid. ‘Wow,’denkt Superman. ‘Die kan ik ‘s een lekkere beurt geven. Ik doe het gewoon zo snel dat ze er niets van merkt!’ En hij duikt naar beneden, neemt haar en schiet weer weg. ‘Wat was dat?’zegt Wonderwoman. Zegt ‘the invisible man’: I don’t know what it was but my ass hurts like hell!’
> > > > > KRIJGT DEZE MOP VAN MIJ DRIE ‘STERRETJES’ ***
> > > > En dit is een vrouw???
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.