Rolex III suggestie

Home Forums Stammtisch Rolex III suggestie

This topic contains 24 replies, has 12 voices, and was last updated by  Douwe 15 years, 9 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author

Matthijs de Rooij
    Participant

Met Hince, S.Meerlap en Hoepel in het noorden deze zomer, is wellicht een Rolex naar Noorwegen een optie. Is daar animo (en geld) voor?

bvo
    Participant

Ik voel me benadeeld. Waarom niet San Fran?

Ja!

Douwe
    Participant

Jaaa! De Ragnarok komt naar je toe deze zomer!

Hoepel
    Participant

er is overigens een gebrek aan een Hoepel begin deze zomer in Noorwegen. Maar vanaf 1 juli ben ik weer beschikbaar. Misschien kunnen we naar de Lofoten?

CdG
    Keymaster

Wat? een Rolex naar Lunetten?!!

Ja! Voor!

bvo
    Participant

Dan heb ik nog wel een geschikte hut in Lunetten: ons huis is beschikbaar van april 2009 tot april 2010.

Pim van Geffen
    Participant

Herman gaat ook mee: http://www.lunetten.nl/wijktuin/

Matthijs de Rooij
    Participant

ff srieus, wie denkt er nog meer dat er muziek zit in een (extended) Rolex III in juli? Lofoten is natuurlijk gaaf, maar gaat volledig voorbij aan het gebruik maken van onze locals. Zuid-Noorwegen is prachtig, hoor ik al uit diverse bronnen, en nog met eigen wagen(s) bereikbaar.

McBrown
    Participant

Nop, ik pas voor een extended rolex dit jaar; na trouwen, vakantie en verhuizen deze zomer zijn de vrije dagen en het geld wel op vrees ik.

Ik zie het nog steeds zitten!

Paaaaaaaaarrrrrrrrrimaaaa!

Voor S.Meerlap en mij is zuid-noorwegen net zo ver als voor jullie, maar goed, zien we dat ook eens! Ik vind het allemaal een prachtig plan! Tijdgewijs: ben laatste week juli en eerste anderhalve week augustus de hort op, maar verder van 1 juli tot 1 september van de partij!

D

Matthijs de Rooij
    Participant

Ik heb cursus t/m de 17e, dus laten we dan bij deze 18-26 juli vastleggen. Details nog in te vullen.

Iemand bezwaar?

Timing is voor mij wat ongelukkig!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)

You must be logged in to reply to this topic.