Post-excursieborrel = a.s. donderdag!!

Home Forums Stammtisch Post-excursieborrel = a.s. donderdag!!

This topic contains 16 replies, has 10 voices, and was last updated by  Aart-Peter vd Berg v S 19 years ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Karen
    Participant

Na wat overleg heeft uw bestuur besloten dat de wens van u, leden en oud-leden, niet terzijde geschoven zal worden. We hebben zelf ook dorst namelijk :)
    We zien u allen donderdagavond in de Hijweege!

Kunnen we niet wat eerder beginnen? :D

IR
    Keymaster

De kroeg was vrijdag a.s. toch dicht vanwege goede vrijdag…

CdG
    Keymaster

Interactieve thuisborrel op de ’tisch?

IR
    Keymaster

D’r heeft toch nog een kleine 15,79% gestemd om voor een dichte deur te borrelen.

CdG
    Keymaster

… en een kwart borrelt vanavond al !

McBrown
    Participant

Ik sluit me bij A-P aan, aangezien ik toch echt de laatste non-nachttrein naar huis moet nemen.

Dus voor alle andere saaie ouwe lullen die op tijd naar bed moeten: 20:00 uur in de Hijweege?

Ik weet niet of ik dat haal. Maar om negen uur kan ik er zeker zijn.

Douwe
    Participant

Ik ben voor! McBrown ik sluit me bij je aan. Zullen we dan ook een bodempje leggen in utrecht? Bijvoorbeeld 18:30 streeftijd bij Mr.Jacks?

Femke
    Participant

wat een goed plan! ik dacht al dat het noodgedwongen (vanwege laatste trein) een (te) korte borrel zou worden voor mij…
    20:00 hijweege OK
    18:30 mr.jacks moet wel lukken (la grotta heeft trouwens ook hele goede pizza’s…)
    17:38 trein vanaf den haag cs? (kunnen we nog vroeger beginnen ;-))

Philip
    Participant

hmm even kanttekening, om 8 uur zijn er nog geen tappers in de hijweege ;)

Lijkt me dus een kleine toevoeging op jullie schema:

20:00 borrelen elders dan de hijweege, om 21:00-21:30 komen de tappers ergens, en is er wat de doen in de hijweege.

Ikzelf moet mij aansluiten bij de laatborrelaars, of ik moet hele vreemde kunstjes gaan uithalen.. maar ik weet niet of ik dat nog kan na al mijn bokkesprongen van afgelopen tentamens..

Weet je wat crisis is? 2 tentamens op dezelfde tijd :s

Emma
    Participant

dan is er toch echt iets mis bij de opleiding als er twee tentamens op dezelfde tijd worden gegeven… of doe je een vak bij een andere faculteit?

McBrown
    Participant

WAAAAAT? De tappers komen op donderdagavond pas om 21:00??? Zucht……. Vroeger, toen ik nog tapper was………………..

Maaruh, Fem, die trein van jou is een prima plan! Zie je op station wel onder ‘t blauwe brrrr-bord.

Douwe
    Participant

Ok, ik probeer dezelfde trein te halen. Onderweg besluiten we wel welk etablissement om een diner te nuttigen.

McBrown
    Participant

EL GRECCOOOOO!!!!!!!!!!! JIHAAAA!!!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)

You must be logged in to reply to this topic.