Post excursie borrel

Home Forums Stammtisch Post excursie borrel

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  admin 23 years ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Mr. T
    Participant

Zo’n excursie is weer een mooi excuus om een borrel te houden (alsof er nog niet genoeg gedronken is), wanneer wordt de hoek weer bezichtigd?

admin
    Keymaster

Ja een borrel, dan kunnen we weer een biertje drinken uit de ‘kan’ die geen koppijn geeft: namelijk het overgebleven vat. Of was het toch handiger om die ook mee te laten ophalen met alle lege fusten? Probleem is als altijd de locatie: wat wordt het:
    1. De tuin van DvdM? of
    2. De tuin van het IVA (= ook zijn tuin)? of
    3. De tuin van een willekeurige Utrechteraar, want stroom hebben we toch niet nodig, slechts een handpompje (die wel past) of een tapunit (maar die is al ingeleverd, toch?).

Verder ben ik van menig dat ik als enige oud-lid het laast ben thuisgebracht, maar OK er kan er maar 1 de laatste zijn, dus dat komt goed uit, want mijn spreuk is nog steeds: “De eersten zullen de laatsten zijn”. Hetgeen indien het omgekeerde niet waar is, iedereen dus altijd de laatsten zullen zijn: en dan zit je in een oneindige do-loop, zowaar als de aarde plat is of ware het een onaantrekkelijke vrouw zonder rondingen.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.