Poll: Lustrumexcursie

Home Forums Stammtisch Poll: Lustrumexcursie

This topic contains 18 replies, has 9 voices, and was last updated by  Douwe 12 years, 8 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Douwe
    Participant

Iban, wat waren nu uiteindelijk de ideeën die op de excursie waren geopperd?

Laat me raden: 1 week in April/Mei 2008, ~500 euro alles inclusief, geen veldwerkgebieden, geen oorlogsgebied (en dus geen Almere).

Dit roept om een poll!

Waarom kan ik er maar 1 kiezen?

McBrown
    Participant

i.d.d. A-P, ik heb best meerdere voorkeuren, aangezien ze me allemaal wel rete-gaaf lijken. Behalve dan West-Britannie natuurlijk.

Douwe
    Participant

Het is net zoals in het echte leven, je kan maar op een plek tegelijk zijn. Tenzij je kan klonen of in parallelle universa kan reizen.

Femke
    Participant

allemaal leuk en aardig die bestemmingen, maar is een datum niet veel belangrijker? dan kunnen de werkenden en studerenden daar nu alvast rekening mee houden!

week 12 – week voor pasen (goede vrijdag)
    week 13 – week na pasen (tweede paasdag)

zo, nu even pollen voor de bestemming…

McBrown
    Participant

He CdG, kan ik mijn stem (op IJsland) herzien…..? Effe niet gerealiseerd dat het in april op IJsland nog stervens koud en zeiknat is, net als in Scandinavie. Deze bestemmingen zijn eigenlijk dus wel uitgesloten van deelname aan de excursie…

bvo
    Participant

…hoezo, wij gaan toch altijd op excursie als het stevenskoud en zeiknat is?

b’vo
    Participant

…bvo kan 1x stemmen en b’vo kan 1x stemmen: alter-ego-democratie?

CdG
    Keymaster

Eerst kijken, dan lullen: Wat denk je dat de knop ‘cancel my vote’ doet?

CdG

McBrown
    Participant

‘k ben niet zo goed in engels.

SJB
    Participant

Goed kope vlucht naar Krakow en daar busjes huren.

IR
    Keymaster

De brief met resultaten van de sessie is onderweg naar het bestuur.

Douwe
    Participant

Het lijkt me evident dat Tunesië, zich gekwalificeerd heeft. Als er nog één stem wordt uitgebracht op gebieden met drie stemmen, dan heeft het bestuur e.t. een short-list van twee gebieden om nader uit te werken.

bvo
    Participant

…dit lijkt mij helemaal niet zo evident: zeker je voorgestelde vervolgstap om een willekeurig aantal gebieden op een short-list te krijgen is nogal ondemocratisch. Misschien moeten we eerst de Ondernemingskamer inlichten…

Douwe
    Participant

25 stemmen al, dat schiet op!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)

You must be logged in to reply to this topic.