Home › Forums › Stammtisch › PANNEN moeten naar IVA!!!
This topic contains 4 replies, has 3 voices, and was last updated by admin 22 years, 6 months ago.
-
AuthorPosts
-
April 30, 2003 at 13:25 #13932
Pieter, kun je dit regelen?
ook wil ik graag opteren voor de Russel portemoja.
Iemand een paar afgetrapte bruine A-Di-Das sportschoenen tegengekomen?Verder ben ik nog een stuk worst (35cm) tegengekomen, toen ik iets rook dat stonk. wie kan ik daarmee verblijden?
tot op de doljop
May 1, 2003 at 04:44 #17209Volgens mij heb ik dit allemaal! Ik kan morgen wel de pannen naar het IVA brengen, maar ik ben er dan wel pas om 18:00 uur; is er dan nog een borrel aan de gang, of kan ik de pannen/portemonnaie/schoenen beter bij jou dumpen?
> Pieter, kun je dit regelen?
> ook wil ik graag opteren voor de Russel portemoja.
> Iemand een paar afgetrapte bruine A-Di-Das sportschoenen tegengekomen?> Verder ben ik nog een stuk worst (35cm) tegengekomen, toen ik iets rook dat stonk. wie kan ik daarmee verblijden?
> tot op de doljop
May 1, 2003 at 10:55 #17213Die worst zal wel van Sito zijn…
> Pieter, kun je dit regelen?
> ook wil ik graag opteren voor de Russel portemoja.
> Iemand een paar afgetrapte bruine A-Di-Das sportschoenen tegengekomen?> Verder ben ik nog een stuk worst (35cm) tegengekomen, toen ik iets rook dat stonk. wie kan ik daarmee verblijden?
> tot op de doljop
May 1, 2003 at 17:24 #17216Hoe kan Sito nou een wost van 35cm hebben? Hij is zelf maar 1.60m? Volgens mij is ie van Mike…
> Die worst zal wel van Sito zijn…
>
> > Pieter, kun je dit regelen?
> > ook wil ik graag opteren voor de Russel portemoja.
> > Iemand een paar afgetrapte bruine A-Di-Das sportschoenen tegengekomen?> > Verder ben ik nog een stuk worst (35cm) tegengekomen, toen ik iets rook dat stonk. wie kan ik daarmee verblijden?
> > tot op de doljop
May 2, 2003 at 04:49 #17222> nee want die is zwart
> Hoe kan Sito nou een wost van 35cm hebben? Hij is zelf maar 1.60m? Volgens mij is ie van Mike…
>
> > Die worst zal wel van Sito zijn…> >
> > > Pieter, kun je dit regelen?
> > > ook wil ik graag opteren voor de Russel portemoja.
> > > Iemand een paar afgetrapte bruine A-Di-Das sportschoenen tegengekomen?> > > Verder ben ik nog een stuk worst (35cm) tegengekomen, toen ik iets rook dat stonk. wie kan ik daarmee verblijden?
> > > tot op de doljop
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.