Pönniken

Home Forums Stammtisch Pönniken

This topic contains 5 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 23 years, 9 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Mr. T
    Participant

Home Improvement is shown in Germany under the title “Hoer Mal wer da Haemmert”

admin
    Keymaster

> Home Improvement is shown in Germany under the title “Hoer Mal wer da Haemmert”

Ja, das opzich wel leuk maar, wat heeft dat met pønniken te maken?

Wel lachen trouwens: ik lig nu in de haven van Ã…gotnes (of zoiets) ergens bij Bergen in Noorwegen en zit daar op een SV (seismic vessel) achter een Noors toetsenboord met allelei geinige tekentjes. Een paar zien? ¤øÆÅ dus dat miölnir foept er wel soepel uit…

Mr. T
    Participant

> > Home Improvement is shown in Germany under the title “Hoer Mal wer da Haemmert”

> Ja, das opzich wel leuk maar, wat heeft dat met pønniken te maken?

> Wel lachen trouwens: ik lig nu in de haven van Ã…gotnes (of zoiets) ergens bij Bergen in Noorwegen en zit daar op een SV (seismic vessel) achter een Noors toetsenboord met allelei geinige tekentjes. Een paar zien? ¤øÆÅ dus dat miölnir foept er wel soepel uit…

Dat is ook wel leuk, maar dat ene tekentje kent mijn computer helemaal niet.
    Van teken kun je trouwens een nare ziekte krijgen.

admin
    Keymaster

> > > Home Improvement is shown in Germany under the title “Hoer Mal wer da Haemmert”

> > Ja, das opzich wel leuk maar, wat heeft dat met pønniken te maken?

> > Wel lachen trouwens: ik lig nu in de haven van Ã…gotnes (of zoiets) ergens bij Bergen in Noorwegen en zit daar op een SV (seismic vessel) achter een Noors toetsenboord met allelei geinige tekentjes. Een paar zien? ¤øÆÅ dus dat miölnir foept er wel soepel uit…

> Dat is ook wel leuk, maar dat ene tekentje kent mijn computer helemaal niet.
    > Van teken kun je trouwens een nare ziekte krijgen.

Daar ben ik altijd bang voor: je trekt je wanten aan en er zit een teek in: zeker een taken aan de wand, een soort automatiek met croquetten (Van Dobbe dat zijn de beste). Net zoals je je van Lier- of van Bommel- of van Scapino-brogues aantrekt, en er zit een spinnetje in: dat is ook een teken aan de wand.

admin
    Keymaster

> > > > Home Improvement is shown in Germany under the title “Hoer Mal wer da Haemmert”

> > > Ja, das opzich wel leuk maar, wat heeft dat met pønniken te maken?

> > > Wel lachen trouwens: ik lig nu in de haven van Ã…gotnes (of zoiets) ergens bij Bergen in Noorwegen en zit daar op een SV (seismic vessel) achter een Noors toetsenboord met allelei geinige tekentjes. Een paar zien? ¤øÆÅ dus dat miölnir foept er wel soepel uit…

> > Dat is ook wel leuk, maar dat ene tekentje kent mijn computer helemaal niet.
    > > Van teken kun je trouwens een nare ziekte krijgen.

> Daar ben ik altijd bang voor: je trekt je wanten aan en er zit een teek in: zeker een taken aan de wand, een soort automatiek met croquetten (Van Dobbe dat zijn de beste). Net zoals je je van Lier- of van Bommel- of van Scapino-brogues aantrekt, en er zit een spinnetje in: dat is ook een teken aan de wand.

admin
    Keymaster

> > > > > Home Improvement is shown in Germany under the title “Hoer Mal wer da Haemmert”

> > > > Ja, das opzich wel leuk maar, wat heeft dat met pønniken te maken?

> > > > Wel lachen trouwens: ik lig nu in de haven van Ã…gotnes (of zoiets) ergens bij Bergen in Noorwegen en zit daar op een SV (seismic vessel) achter een Noors toetsenboord met allelei geinige tekentjes. Een paar zien? ¤øÆÅ dus dat miölnir foept er wel soepel uit…

> > > Dat is ook wel leuk, maar dat ene tekentje kent mijn computer helemaal niet.
    > > > Van teken kun je trouwens een nare ziekte krijgen.

> > Daar ben ik altijd bang voor: je trekt je wanten aan en er zit een teek in: zeker een taken aan de wand, een soort automatiek met croquetten (Van Dobbe dat zijn de beste). Net zoals je je van Lier- of van Bommel- of van Scapino-brogues aantrekt, en er zit een spinnetje in: dat is ook een teken aan de wand.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.